Fabia RS by Michałek
-
MODEL: Skoda Fabia RS 2004 rok
SILNIK: 1.9TDI 130KM (96kW) ASZ
Plany: [color=#FF0000]zrobione[/color]
UKLAD DOLOTOWY:
* turbosprężarka TDI 170PD BRD - [color=#FF0000]MR[/color] Motors * FMIC Seat Ibiza Cupra BPX + całe orurowanie z „kwasówki” - Moto Wydech * brak EGR - Moto Wydech
Plany: [color=#FF0000]zrobione[/color]
UKLAD WYDECHOWY:
* wydech przelotowy 2,5” na dwóch tłumikach by Moto Wydech
Plany: [color=#FF0000]zrobione[/color]
ELEKTRONIKA:
* zmodyfikowane oprogramowanie sterujące pracą silnika - [color=#FF0000]MR[/color] Motors * dwa wskaźniki monitorujące pracę silnika firmy STRI z serii Club Sport 60mm: boost (2 bar) i temperatura oleju
Plany: [color=#FF0000]zrobione[/color]
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia biegów - seria
- sprzęgło Sachs Performance
Plany: [color=#FF0000]zrobione[/color]
ZAWIESZENIE:
- gwint KW Inox var.1
- felgi: 16 calowe OZ ULTRALEGGERA BLACK (waga 6,9 kg)
- opony TOYO PROXES T1R 205/45/16
Plany: [color=#FF0000]zrobione[/color]
UKLAD HAMULCOWY
- seria
Plany: tarcze BREMBO ORO + klocki DS PERFORMANCE
BODY-KIT:
- seria
Plany: [color=#FF0000]brak[/color]
ŚRODEK:
- seria
Plany: [color=#FF0000]brak[/color]
CAR-AUDIO:
- Alpine CDE-98744RR
Plany: [color=#FF0000]brak[/color]
INNE: -
MOC: 200/394
Podziękowania firmie [color=#FF0000]MR[/color] Motors za profesjonalnie przeprowadzoną modyfikację i opiekę nad samochodem :elo:
[url=http://img641.imageshack.us/i/dsc4708acopy.jpg/][img]http://img641.imageshack.us/img641/4043/dsc4708acopy.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img638.imageshack.us/i/dsc4851copy.jpg/][img]http://img638.imageshack.us/img638/6785/dsc4851copy.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img121.imageshack.us/i/dsc4935copy.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/8783/dsc4935copy.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img188.imageshack.us/i/dsc0597n.jpg/][img]http://img188.imageshack.us/img188/4738/dsc0597n.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img138.imageshack.us/i/img1177y.jpg/][img]http://img138.imageshack.us/img138/5531/img1177y.th.jpg[/img][/url]Gwint KW var. 2
Podziękowania dla Przemka i Łukasza za pomoc w montażu i ogarnięcie zakupu. :elo:[url=http://img708.imageshack.us/i/29014907.jpg/][img]http://img708.imageshack.us/img708/4882/29014907.th.jpg[/img][/url]
Jak narazie ustawiony "asekuracyjnie"
[url=http://img707.imageshack.us/i/84310781.jpg/][img]http://img707.imageshack.us/img707/964/84310781.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img257.imageshack.us/i/67117097.jpg/][img]http://img257.imageshack.us/img257/8553/67117097.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img121.imageshack.us/i/23386033.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/861/23386033.th.jpg[/img][/url]Co do samego KW to odczucia są tylko na +, lepiej wybiera nierówności, twardziej ale plomby nie wypadają, tego brakowało w tej furze wniosek jest taki ze sama sprężyna to zło.
Crash test już był, policjanty pokonuje bez większych napinek i to w trzy osoby :smoke: -
zalatw mi taka koncowke do wydechu tak jak na sr pisalem hehe <!-- s:D -->
-
dowiedz się co i jak bo może już ich nie robią
http://www.kalinski.pl/<!-- m -->
-
Cudo maszyna, gratulacje :super: <!-- s:super: -->
-
dzięki, myślę że jakoś w przyszłym roku będzie na sprzedaż <!-- s:) -->
Po wczorajszej walce z lakierem otrzymaliśmy taki efekt :
Procedura :
- Auto umyte od A do Z (nadkola itp itd)
- Glinka niebieska temachem + dodoJuice do glinki
- PozerLack Politura
- Collinite no. 915 Marque D'Elegance
- Opony nabłyszczacz Kemko
- Plastiki Kemko i SmartVax
-Szyby Turle Wax Do polerowania szyb+magiczna wycieraczka
Dzięki Piotrek za ogarnięcie tematu :zdrowko:
[url=http://img163.imageshack.us/i/48359567.jpg/][img]http://img163.imageshack.us/img163/2929/48359567.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img838.imageshack.us/i/46528964.jpg/][img]http://img838.imageshack.us/img838/7128/46528964.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img409.imageshack.us/i/46149241.jpg/][img]http://img409.imageshack.us/img409/7820/46149241.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img806.imageshack.us/i/f12p.jpg/][img]http://img806.imageshack.us/img806/7307/f12p.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img214.imageshack.us/i/f13pi.jpg/][img]http://img214.imageshack.us/img214/2800/f13pi.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img835.imageshack.us/i/64488180.jpg/][img]http://img835.imageshack.us/img835/96/64488180.th.jpg[/img][/url] -
fajna fabianka <!-- s:) --> . Mam pytanie co do momentu (bo koniki ładnie się wspinają do samej góry wtryski nie pozwoliły na więcej i czy chcialeś zeby max byl przy prawie 2800? Ja po mału rzeźbie swoją i zastanawiam się czy nie zmienić najpierw wtrysków bo seria PDE tak naprawdę nie daje rady.
-
[quote="dr O."]fajna fabianka <!-- s:) --> . Mam pytanie co do momentu (bo koniki ładnie się wspinają do samej góry wtryski nie pozwoliły na więcej i czy chcialeś zeby max byl przy prawie 2800? Ja po mału rzeźbie swoją i zastanawiam się czy nie zmienić najpierw wtrysków bo seria PDE tak naprawdę nie daje rady.[/quote]
na chwilę obecną jest ponad 400Nm, wtryski dają rade, są to najbardziej wydajne jakie pakowali w fabryce (ALki), jedynym ograniczeniem jest sprężarka, na tym setupie więcej z niej nie wycisnę jeśli chodzi o moc, której w teraz jest ponad 200,
co do max momentu to im wyżej tym lepiej dla sprzęgłajaki masz motor u siebie?
-
a tak z ciekawości nowy IC masz w miejscu starego czy wybrałeś inne miejsce, np przed seryjną chłodnicą?
-
w miejsce starego nic nie wejdzie <!-- s:) -->
FMIC jest centralnie z Ibizy Cupry (BPX) -
no ja także mam centralny <!-- s:) -->. tylko ciekawy byłem.
-
[quote="michalekvrs"]na chwilę obecną jest ponad 400Nm, wtryski dają rade, są to najbardziej wydajne jakie pakowali w fabryce (ALki), jedynym ograniczeniem jest sprężarka, na tym setupie więcej z niej nie wycisnę jeśli chodzi o moc, której w teraz jest ponad 200,
co do max momentu to im wyżej tym lepiej dla sprzęgła <!-- s:) -->jaki masz motor u siebie?[/quote]
Motorek mam taki jak u ciebie tyle ze nie ruszalem jeszcze suszarki. Narazie zrobilem FMIC i mały program i doszedłęm do wniosku ze z tymi wtryskami nie ma co iść dalej, ale skoro twierdzisz inaczej to najpierw to sprawdze. O sprzęgło sie nie martw do okolo 450 Nm powinno dać radę.
-
Seryjne sprzęgło z RS powinno właśnie dać radę do 450 Nm. Ja mam 408 i przy rozsądnym użytkowaniu powinno jeszcze trochę wytrzymać.
-
jak sprawdzałem to producent gwarantuje 350 Nm, ale rzeczywistość jest trochę inna na szczęście <!-- s:) -->
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-08-2010, 16:49[/i] ][/size]
sprawdziłem te wtryski i kwestia polega na tym jak bardzo przejmujemy się kopceniem. Wiadomo że im mniej kopci tym lepiej przepala. Żeby lepiej przepalał (mniej kopcił) to lepiej założyć wydajniejsze wtryski bo te nie dają rady. W połączeniu z suszarką można uzyskać ładną moc bez nadmiernego kopcenia. Można nieco podnieść doładowanie (jeśli ktoś zostaje przy seryjnym turbo) to też kopcenie powinno się zmniejszyć. -
[quote="coolmobil"]Seryjne sprzęgło z RS powinno właśnie dać radę do 450 Nm. Ja mam 408 i przy rozsądnym użytkowaniu powinno jeszcze trochę wytrzymać.[/quote]
hmmm szczerze wątpię, moje delikatnie się ślizgało przy niecałych 400Nm
obecnie mam Sachs Performance do właśnie 500Nm i dopiero ono daje radę :super: <!-- s:super: -->dr.O bardziej wydajniejszych (seryjnych) niż ALki nie ma, jedyne co pozostaje to założyć customowe końcówki
-
widze ze sprzedajesz skodzianke?!
http://otomoto.pl/skoda-fabia-rs-C14963910.html<!-- m --> -
tak wisiała albo jeszcze wisi w dziale sprzedam na fcp