F1 piszczący wentylator, problemy z ładowaniem?

Masz problem z elektryczny w swoim samochodzie ? Opisz go a na pewno ktoś Ci pomoże.
ToSkoda
-#user
-#user
Posty: 1
Rejestracja: 05 grudnia 2018, 17:39
Lakier: Srebrny Brilliant metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Aktualne auto: Fabia I
Kontaktowanie:
Status: Offline

F1 piszczący wentylator, problemy z ładowaniem?

Postautor: ToSkoda » 05 grudnia 2018, 17:48

Cześć, kupiłem ostatnio Fabię 1 i mam z nią kilka problemów, lecz średnio znam się na autach, dlatego proszę Was o pomoc. Po przyjściu minusowych, bliskich zera temperatur wentylator zaczął mi piszczeć. Dzieje się tak, gdy auto stoi na luzie, albo przy niższych biegach (1,2,3), czasami przy zmianie biegów pisk ustaje, po wrzuceniu biegu powraca. Pisk utrzymywał się nawet przy rozgrzanym aucie, które było już godzinę w drodze. Dodatkowo zauważyłem, że przy ruszaniu światła potrafią nieco przygasnąć jeśli zabraknie mu gazu, a podświetlenie w radiu również delikatnie wariuje. Wiecie co może być przyczyną?

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2814
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: F1 piszczący wentylator, problemy z ładowaniem?

Postautor: kapi » 05 grudnia 2018, 19:49

Zacznij od naładowania akumulatora.

Awatar użytkownika
TOMUŚ
-#junior admin
-#junior admin
Posty: 2456
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 20:41
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.2 TSI/90 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: F1 piszczący wentylator, problemy z ładowaniem?

Postautor: TOMUŚ » 05 grudnia 2018, 20:01

Ja bym zaczął od kontroli/wymiany przewodów przy akumulatorze i kontroli ładowania
Pozdrawiam,
Tomek

Misiek1981r
-#user
-#user
Posty: 15
Rejestracja: 14 grudnia 2015, 10:18
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 2.0 MPI/115 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: F1 piszczący wentylator, problemy z ładowaniem?

Postautor: Misiek1981r » 04 stycznia 2019, 20:25

Kolego piszczy ci albo pasek wielorowkowy albo łożysko alternatora albo masz już wyrobiony napinacz paska wielorowkowego.



Wróć do „Warsztat elektryczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości