Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

maxi-dot w Fabii II po 2010

Wszelkie modyfikacje optyczne.
Awatar użytkownika
granit
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 126
Rejestracja: 12 października 2011, 21:17
Lakier: Pomarańcz Tangerine metallic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: granit » 06 lutego 2013, 23:20

Cześć,
czy ktoś montował zegary z maxi-dotem do Fabii w wersji bez kompa pokładowego ?? szukam po necie informacji ale nie ma konkretów, zegary byłyby używane, bez vinu pinu itp. Rozmawiałem z człowiekiem, który zajmuje się tego typu tematami, ale on podejmie się za 800 zł, bo podobno immobilizer jest w zegarach i trzeba przekodować kluczyki i sterownik silnika :niepewny: znacie jakieś tańsze sposoby ??
było >> Renault Clio 2 ph 2 1.2 16V 2002
było >> Renault Clio 2 ph 2 1.4 16V 2001
było >> Skoda Fabia II FL 1.2 TSI 2010
obecnie >> Lancia Delta III 1.4 T-jet 2011 i Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1992

Awatar użytkownika
zecke
-#user
-#user
Posty: 109
Rejestracja: 27 września 2010, 14:45
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: zecke » 07 lutego 2013, 05:47

to jaka wersje wyposazenia masz ? podobno ob wersji Style/Ambition trzeba tylko przekodowac, ponizej tych wersji np Famili, trzeba caly komputer zmieniac
Red Corrida
Obrazek

Awatar użytkownika
Havier
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 389
Rejestracja: 23 stycznia 2012, 20:30
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: Havier » 07 lutego 2013, 10:36

z tego co ja rozmawialem w skodzie, to najwazniejsze jest miec manetke do sterowania maxi-dotem :) to musisz dokupic do zegara. za 800 zl bym tego nikomu do robienia nie dawal :) najwazniejsze to kupic licznik z pewnego zrodla i isc do ASO, ja tak zrobilem licznik kupilem w Polsce za 300 zl przyjechalem do niemiec do ASO (tutaj mieszkam wiec tu montowalem) i za 150€ mi zrobili :) co oznacza ze w PL w aso taka operacja nie bedzie kosztowac wiecej niz 600zl. a PIN Ci ASO zczyta z licznika bez problemu. byleby nie byl kradzony licznik, jak juz mowilem, bo to bedzie problem dla Ciebie.

Awatar użytkownika
ensai
-#user
-#user
Posty: 61
Rejestracja: 31 marca 2012, 17:19
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.2 TSI/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Odp: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: ensai » 07 lutego 2013, 18:39

Havier pisze:z tego co ja rozmawialem w skodzie, to najwazniejsze jest miec manetke do sterowania maxi-dotem :) to musisz dokupic do zegara. za 800 zl bym tego nikomu do robienia nie dawal :) najwazniejsze to kupic licznik z pewnego zrodla i isc do ASO, ja tak zrobilem licznik kupilem w Polsce za 300 zl przyjechalem do niemiec do ASO (tutaj mieszkam wiec tu montowalem) i za 150€ mi zrobili :) co oznacza ze w PL w aso taka operacja nie bedzie kosztowac wiecej niz 600zl. a PIN Ci ASO zczyta z licznika bez problemu. byleby nie byl kradzony licznik, jak juz mowilem, bo to bedzie problem dla Ciebie.


Mi w aso w wawie powiedzieli, ze nie ma znaczenia jaka wersja bo wszystko to kwestia kodowania... ja w to nie wierze. Za montaz chca ok 350zl.

Havier - czy tego maxi kupowales od benzyny czy diesla? Ma to znaczenie? Masz moze numer katalogowy tego licznika, ktory kupiles?
Obrazek


Awatar użytkownika
Havier
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 389
Rejestracja: 23 stycznia 2012, 20:30
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: Havier » 07 lutego 2013, 21:02

ensai, oczywiscie ze ma znaczenie :) do diesla musisz miec diesla do benzyny benzyne ;P inaczej obroty Ci nie beda graly itp. nr mojego licznika do 1.6 TDI to "5J0 920 840 D" na allegro do kupienia za 369 zl

http://moto.allegro.pl/5j0920840d-skoda-fabia-roomster-licznik-diesel-fis-i3011433346.html

ja kupilem u tego Pana wlasnie. jako ze z zagranicy i latwiej mi bylo to zrobic bez pomocy allegro, dogadalem sie z panem o nizsza cene itp :) wszystko dzialalo, artykuly napewno nie sa kradzione.

Awatar użytkownika
ensai
-#user
-#user
Posty: 61
Rejestracja: 31 marca 2012, 17:19
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.2 TSI/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Odp: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: ensai » 07 lutego 2013, 21:49

A wiesz moze jaki numer ma benzyna? Ja wychodzilem z założenia ze licznik to tylko wyswietla dane przekazywane przez kompa wiec teoretycznie nie ma znaczenia czy licznik od diesla czy benzyny, trza tylko zakodowac. W aso nie potrafili mi powiedziec jaki licznik kupowac tylko "przyjedz pan, podlaczymy, najwyzej nie bedzie dzialac" a ja szmal za robocizne bede musial zaplacic i jeszcze licznik mi zostanie..
Obrazek

Awatar użytkownika
Havier
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 389
Rejestracja: 23 stycznia 2012, 20:30
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: Havier » 07 lutego 2013, 22:26

jak Ci tak w ASO powiedzieli.. to znajdz inne ASO jesli masz taka mozliwosc^^ albo popros o kontakt z kims rozumnym :) licznik musi odpowiedni i to mi powiedzial wlasnie czlowiek z ASO tutaj w niemczech.

niestety nr od benzyny nie znam...

Awatar użytkownika
granit
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 126
Rejestracja: 12 października 2011, 21:17
Lakier: Pomarańcz Tangerine metallic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: granit » 09 lutego 2013, 11:53

numer numerem, wystarczy, że jest maxi-dot i ma obroty wyskalowane jak do benzyny, na pewno w nazwie ma E zamiast D, moja wersja to jakiś tam classic czy active z pakietem fun, ale fabryczne radio swing po samodzielnym podłączeniu współpracuje z zegarami (temp.) i wycisza radio po włączeniu wstecznego - jak pytałem w ASO to mówili, że jak kupię radio fabryczne to koniecznie muszę przyjechać na kodowanie, bo nie będzie działało, a okazało się inaczej...
było >> Renault Clio 2 ph 2 1.2 16V 2002
było >> Renault Clio 2 ph 2 1.4 16V 2001
było >> Skoda Fabia II FL 1.2 TSI 2010
obecnie >> Lancia Delta III 1.4 T-jet 2011 i Peugeot 205 Roland Garros Cabrio 1992

Awatar użytkownika
ensai
-#user
-#user
Posty: 61
Rejestracja: 31 marca 2012, 17:19
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.2 TSI/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Odp: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: ensai » 09 lutego 2013, 13:03

granit pisze:numer numerem, wystarczy, że jest maxi-dot i ma obroty wyskalowane jak do benzyny, na pewno w nazwie ma E zamiast D, moja wersja to jakiś tam classic czy active z pakietem fun, ale fabryczne radio swing po samodzielnym podłączeniu współpracuje z zegarami (temp.) i wycisza radio po włączeniu wstecznego - jak pytałem w ASO to mówili, że jak kupię radio fabryczne to koniecznie muszę przyjechać na kodowanie, bo nie będzie działało, a okazało się inaczej...


Benzyna benzynie nierówna. Od htp do tsi bedzie pasowac? Jakos nie chce mi sie wierzyc. Najgorsze jest to ze kazde aso mowi co innego a mnie nie stac na eksperymentowanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Havier
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 389
Rejestracja: 23 stycznia 2012, 20:30
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: maxi-dot w Fabii II po 2010

Postautor: Havier » 09 lutego 2013, 18:06

na 100% nie ma roznicy miedzy benzynami (czy to htp czy to TSI). wazne ze benzyna :) (juz sie upewnilem) :) a numer 5J0 920 840 E (sprawdzone i to napewno ten, bedzie pasowal do Twojej fabki)



Wróć do „Tuning optyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości