Dzięki
WZÓR (@WZÓR)
Informacje o WZÓR
Najlepsze posty napisane przez WZÓR
Najnowszy post utworzony przez WZÓR
-
Coś się dzieje , ale nie wiem co .
Na foto błąd https://zapodaj.net/0e7ac517d921d.jpg.html<!-- m -->Mam pytanie do bardziej doświadczonych co to za awaria i jakie urządzenie w aucie może zepsuć sie z tego powodu?
-
[quote="Dig Dug"]A mnie zagadują żebym wymienił podczas serwisu na 60 tys km. Auto ma 56 tys. Na razie nie myślę wymieniać, bo auto chodzi OK, ale jak będę wymieniał to tylko na NGK albo Beru. W poprzednich autach tylko takie zakładałem. One są chyba na I montaż.[/quote]
I dobrze , że zagadują. <!-- s:) -->
Nie wiadomo kiedy i gdzie padną .... , oby nie na autostradzie.
Moje NGK padły po 65 tys. km ..... , całe szczęście , że pod domem. -
[quote="kapi"][quote="WZÓR"]
Czynność jaką wyżej opisałeś wykonałem , ale jest pewien problem , który przed wymianą akumulatora nie istniał.
Chcąc otworzyć / zamknąć do końca szyby w drzwiach muszę klawisz przytrzymać , gdzie wcześniej wystarczył tylko ,,klik'' klawisza...... co się stało i jak to naprawić ?
Pozostałe odbiorniki elektryczne działają bez zarzutu - jest OK.
Dziękuję za odpowiedź.
Mariusz.[/quote]
kolega pisał o przekręcenia klucza w zamku do otwarcia szyb i ich zamknięcia.
jest to procedura adaptacji i nalezy ją przeprowadzić.inaczej przycisk otwierania / zamykania nie bedzie działac w automacie.
włóż klucz w zamek drzwi, nastęnie zamknij kluczem auto przytrzymując zamknięcie tak długo, aż szyby się zamkną,
podobnie z otwarciem - tak długo trzymasz "otwarty" zamek, aż szyby same zjadą na dól.po takim zabiegu powinno wszystko działać .[/quote]
Dziękuję za instrukcję - przycisk otwierania / zamykania już działa jak przed wymianą akumulatora.Mariusz.
-
[quote="zdono"][quote="karster"]Temat jest zbyt długi by odszukać to co mnie interesuje a wyszukiwanie nie dało oczekiwanego rezultatu więc mam pytanie.
Czy po wymianie akumulatora rzeczywiście trzeba dokonywać ustawień położenia maksymalnego szyb i czegoś tam jeszcze związanego z modułem komfortu? Te informacje wyczytałem z książki sam naprawiam fabiszona...[/quote]
Tak, po każdorazowym odłączeniu akumulatora trzeba to zrobić.
Wkładasz kluczyk do zamka w drzwiach przekręcasz i trzymasz w lewo, aż szyba opuści się na dół, potem przekręcasz i trzymasz w prawo, aż szyba zamknie się całkiem.[/quote]
Witam.
Właśnie wymieniłem w swojej Skodzie Fabii [F1] akumulator bez podtrzymywania zasilania.
Czynność jaką wyżej opisałeś wykonałem , ale jest pewien problem , który przed wymianą akumulatora nie istniał.
Chcąc otworzyć / zamknąć do końca szyby w drzwiach muszę klawisz przytrzymać , gdzie wcześniej wystarczył tylko ,,klik'' klawisza...... co się stało i jak to naprawić ?
Pozostałe odbiorniki elektryczne działają bez zarzutu - jest OK.
Dziękuję za odpowiedź.
Mariusz.
-
[quote="PawelMusic1989"]przeraża mnie te wiercenie dziur.... jak zakładałem w vw sharanie relingi to były tam zaślepione otwory....[/quote]
Poczytaj...http://forum.gazeta.pl/forum/w,636,31222742,31321909,Re_reling_fabia_kombi.html<!-- m -->
Mariusz.
-
[img]http://img815.imageshack.us/img815/6876/witaj.jpg[/img]
[b]Mariusz.[/b]
-
[quote="qb2007"]No właśnie nie ma nalepki na dekielku, bo inaczej nie byłoby pytania:) dostosuje do rozmiaru kółek:) Moja Fabinka to 1.9 TDI z 2001 roku, jeżeli to ma znaczenie[/quote]
-
[quote="and62"]witam
sory za laickie pytanie ale szukajka nie znalazla zadnego konkretnego opisu jak samemu wymienic olej tak krok po kroku najlepiej ze zdjeciami
moze ktos ma gotowy opis lub link
1.2 HTP 70 KM 2008
pozdrawiam[/quote]
A filmik może być (?) ..... w Skodzie wymienia się podobnie . <!-- s:D -->
http://www.youtube.com/watch?v=n8B9erdk0go&feature=player_embedded -
Witam
Czy ktoś już aktualizował i przetestował swoją nawigację [b](Mio Moov)[/b] i czy warto wydać te[b] €70[/b] na jej zakup?
... po ostatnich ekscesach z tą mapą mam mieszane uczucia co do jej aktualizacji.
=> http://eu.mio.com/pl_PL/sklep-mio_europa-mapa-na-karcie-sd-2011.htm<!-- m -->