Witaj na forum Fabia Club Polska

Szczecin i okolice

Temat utworzony · 10 Posty · 14733 Wyświetlenia
  • [u][b]ZDECYDWANIE polecam [/b][/u]warsztat SKODY znajdujacy sie w Mierzynie k. Szczecina (przy kościele). Solidna, tania i dobra firma. [url=http://www.warsztatmierzyn.prv.pl]www.warsztatmierzyn.prv.pl[/url]. Wielokrotnie sam korzystalem.

  • Świetnie - wlaśnie szukam kogoś odpowiedzialnego do wymiany rozrządu w Fabii 1.4 MPI, zrobilem juz 60 tysi na jednym łancuchu (nie wiem ile zrobił poprzedni właściciel) i powoli zaczynam go słyszeć. W ASO na Struga na gotowo za usługe zażyczyli sobie 700-800 zł gdzie koszt kompletnego rozrządu to 180 zł. Szukam kogos kto podejmie się tej roboty za rozsądne pieniądze.

  • [b]grabsoon[/b], MN Auto na ul. Klonowica przy szkole samochodowej. Chyba najlepszy warsztat zajmujący się skodą w Szczecinie.

    Robią fachowo i nie naciągają na kasę.
    Szczerze polecam.

    Damian

  • odradzam warsztat na klonowica 14. drogo. naciągają. nie robią tego co trzeba a po odbiorze auta pojawiają sie nowe usterki. trzeba jezdzic ponownie i doplacac!! to nie tylko moja opinia - zdziwiłem sie jak duzo osób krytykuje tego magika!!! szkoda czasu, zdrowia i nerwów!!! polecam warsztat na mierzynie przy kosciele!!! kiepsko z dojazdem i z powrotem bez auta ale warto. pytac o Marcina 🙂 <!-- s:) -->

  • MN Auto na Klonowica jest OK. Robili mi drobne rzeczy, ale widać, że się znają. Facet przy mnie pytał o wymianę rozrządu to powiedzieli mu, że razem z wymianą oleju - 500 zł.

  • [b]MN Auto na ul. Klonowica[/b] przy szkole samochodowej - [b]Odradzam [/b]!!! bardzo niefachowy warsztat, słabo z ich wiedzą na temat skody a do tego trzeba długo czekać - biorą na siebie więcej aut niż są w stanie zrobić. Do tego drogo i typowe naciąganie za coś czego nie zrobią.

    [b]Dobre wrażenie za to robi na mnie warsztat na Mierzynie.[/b]

  • Witam. Gdzie doradzilibyście ustawić zbieżność kół? Ostatnio próbowałem na stacji diagnostycznej na ul Chorzowskiej.. Podłączyli auto pod jakieś ustrojstwo, zeszli na dół, coś tam pokręcili i stwierdzili, że będzie dobrze.. Wynik tego jest taki, że Kierownica nie jest w pozycji "zerowej" w momencie jak chce utrzymać auto prosto tylko muszę ją lekko skręcić w lewo, poza tym tak jak wcześniej ściągało w prawo - tak i teraz jest bez zmian...

  • Siemka.

    Chciałem w ASO na Zielonogórskiej zlecić wymianę jednej tulejki tylnej wahacza przedniego, bo na trzęsawce było widać jaka jest wyrobiona i co:

    • tulejka 40 zł (no ok.),
    • wymiana JEDNEJ tylko tulejki lekko ponad 200 zł,
    • zbieżność 180 zł. (bo mam ORYGINALNE alufelgi, a nie stalowe, przy których zbieżność kosztuje 110 zł.)
      Na dodatek chyba wymienię wszystkie tulejki metalowo gumowe i plastikowo gumowe, ale ile bym za to u nich musiał zapłacić 1500 zł???
      Po prostu ich w tym ASO pjebało, poczułem się jakbym Leksusem czy Audi nowym jeździł, a nie naszą kochana Skodą. Już nigdy na Zielonogórską nie pojadę.
      Chcę pojechać na Klonowica bo mam najbliżej. Ktoś tam już naprawiał swoje auto i może coś więcej powiedzieć??
  • Klonowica i Wernyhory omijam szerokim łukiem. Ściemniają jak leci [przynajmniej dla mnie, bo widzą kobietę] np. do ustawienia zbieżności potrzebna jest wymiana tylnych amortyzatorów. Hehe.

    A do rzeczy - ostatnio fabką jeżdżę do autoryzowanego serwisu VW na Nadodrzańskiej. Dokładniej na Kolumba masz stację Orlen i za nią jest zjazd w prawo przed komisem. Kawałek dalej po prawej stronie jest VWójcik. Wymieniałam tylne tuleje i sprawdzałam pod komputerem. Łącznie za 1h roboty ściągnęli ze mnie 300 zł i przybliżyli kiedy podjechać z klockami i wymianą oleju. Dużo mniej niż wspomniane wcześniej warsztaty.

  • [quote="Wrona"] do ustawienia zbieżności potrzebna jest wymiana tylnych amortyzatorów. Hehe.
    [/quote]

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: <!-- s:rotfl: -->