Witaj na forum Fabia Club Polska

Chwilowo falują obroty/migająca kontrolka immobilizer

Temat utworzony · 12 Posty · 4380 Wyświetlenia
  • Cześć!
    Mam problem, przeszukałem cały internet i nie mogę znaleźć odpowiedzi 😢 <!-- s😢 -->
    Obroty w mojej Fabiance falują(900-2000), ale nie cały czas. Dzieję się to zazwyczaj rano po przejechaniu ok. 5 km. Kiedy się zatrzymam ciężko ruszyć, brakuje mocy, jakby 59 KM uciekło. Pomaga zgaszenie silnika i odpalenie raz jeszcze(po odpaleniu już nic się nie dzieje). Raz obroty się uspokoiły po jakiś 15 może 20 sek jazdy bez gaszenia silnika. Dziś jednak wszystko OK z obrotami!
    Wracam z pracy(również rano) i zapaliła się kontrolka od immobilizera dosłownie na ułamek sekundy! W zeszły weekend też tak się stało, ale nie byłem pewny co to jest, zapala się i znika zbyt szybko. Dzisiaj akurat spojrzałem na zegary gdy się zaświeciła i to na 100% ta kontrolka. Więc dlaczego mi tak miga?

    Jestem bardziej zielony w tym temacie niż moja Fabia. :oops:
    To moje pierwsze auto i nie mam pojęcia co się dzieje... Kontrolka w niedziele zapaliła się 2 razy, padał wtedy deszcz. Może to coś z kablami, rano chłodno, wilgotno, rosa, w dzień deszcz?

    Jeśli to istotne to kupiłem autko w czerwcu i był problem z obrotami. Tyle, że silnik dostawał lewego powietrza i mechanik załatwił sprawę za 20 zł.
    W lipcu poszła uszczelka pod głowicą, wymieniłem też rozrząd. Sierpień wymiana oleju. Nie wiem czy to istotne, ale macie :lol:

    Więc... Dlaczego się tak dzieje? Dlaczego falują obroty i jak to załatwić? I co z tą magiczną kontrolką?
    Proszę o pomoc! 😢

  • Cześć.

    Podłączałeś się pod komputer?

  • Kumpel ma programik, w niedziele podpinamy

  • napisz co Ci powie komputer 🙂 <!-- s:) -->
    potem będziemy myśleć dalej 🙂

  • Dzień ósmy usterki, sobota ...