Witaj na forum Fabia Club Polska

Jaką instalację zamontować ?? FABIA 1.4 MPI 2002r 68KM

Temat utworzony · 13 Posty · 8406 Wyświetlenia
  • Witam,
    Jestem z Myślenic k/Krakowa.
    Jestem zainteresowany założeniem gazu do mojego samochodu.
    Skoda Fabia 2002/2003 1.4 MPI 68KM
    Pytanie brzmi czy BRC 24.11 który mi polecają bez zawahania za 2500 zł czy może AG Centrum Compact za 2100 (tańszy) do którego chca mnie zachęcić?
    Co mi doradzacie? Czy musi być sekwencja? Może jakiś inny warto załozyć?
    Średni roczny przebieg 8000-10000 km.
    Jestem zielony i nie wiem co mam zrobić.
    Chce po prostu zaoszczędzić na paliwie w przestrzeni 4-5 lat.
    Doradzicie cos i kogos? tylko szczerze. co wybrac,
    Z góry dziękuję. Piotrek

  • Do tak małego silnika, który pali niewielką ilość benzyny , i przy Twoim znikomym przebiegu, nie warto zakładać instalacji gazowej.
    Gdybyś robił 100 tysiecy kilometrów rocznie, to może w 4 lata byś wycofał nakłady w co wątpię, bo instalacja dodatkowa do silnika, to dodatkowe problemy w eksploatacji, a jakie, na razie nie będę pisał.
    A gazu na krótkich odcinkach, też bedzie palił ok 8 litrów na 100 kilometrów.
    Zastanów się, dobrze radzę.

  • Właśnie podobnie myślę i moje myśli rozbijają się o stwierdzenie - "nie warto" lub "mijasz się z celem"
    Jak zrobię 10 000 km w rok to na prawdę max.
    Chyba zostanę przy benzynie bo to średnio ma sens......

  • Zagazowanymi samochodami jeżdżę już prawie 10 lat, ostatnio 5 rok o pojemności 2 litry. Nie pierwszej młodości, ma 180 tys przebiegu. I naprawdę mam już dosyć mitu o oszczedności na zagazowanych, i parę dni temu kupiłem Fabiankę, i nigdy więcej gazu.
    Jak chciałbyś poczytać o moich doswiadzeniach z gazem, to napisz, czy mogę Ci na PW wysłac.

  • Napisz pw. Jak najbardziej. Dziękuję.

  • [quote="Salom"]
    Jak chciałbyś poczytać o moich doswiadzeniach z gazem, to napisz, czy mogę Ci na PW wysłac.[/quote] Ja również chętnie poczytam . Proszę Cię o PW.