Adaptacja licznika po wymianie

Topic created · 8 Posts · 807 Views
  • Witam. Mam problem z licznikiem po wymianie a chodzi o to ze stary 6Y1919860 padł(nie mogę przegrać eprromu- uszkodzony) i wymieniłem na 6Y1919880 lecz posiadam pin do niego, nie mogę go z parować z sterownikiem silnika ani zakodować kluczyków. Posiadam vag. com 311.2 ,polskiego vaga 4.5 ,commandera 3.6, oraz Delta skann 5 ,może ktoś wie jak to zrobić i podpowie .Z góry dzięki. :zawstydzony: <!-- s:zawstydzony: -->

  • Problem usunięty zamyka temat.

  • [quote="maniek72f"]Problem usunięty zamyka temat.[/quote]
    Może pochwalilbys się jaka była przyczyną i co zrobiłeś by to działało ?

  • na "konurencyjnym" forum sie pochwalil co zrobil 😉 <!-- s;) -->

  • to samo co wyżej,najpierw tylko robiłem to vagien 311.2 a że poszło robiłem vagie 409 to cała przyczyna i chyba czym wyższy vag lub vcsd tym lepiej

  • [quote="czp"]na "konurencyjnym" forum sie pochwalil co zrobil 😉 <!-- s;) -->[/quote]
    Możecie wkleić linka ?

  • Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów czyli ten który mieliśmy od zawsze w autku , 10-adaptacja kanał 21 i wpisujemy 0 jako ilość kluczyków, po zapisaniu 0 wpisujemy 2 i jako %u201ENewKeys” robimy zapisz. Wyłączamy stacyjkę , lampka immo zaświeci się na chwilę i zgaśnie , wyłączamy stacyjkę , szybko wkładamy kolejny kluczyk do zaprogramowania i ponownie włączamy stacyjkę. Po tym wszystkim odpalamy silnik i sprawdzamy oba kluczyki.
    vag com 409 u mnie zadziałało

Log in to reply