[F1] Poranne zapalanie Fabki 1900 TDI :)

Topic created · 8 Posts · 5766 Views
  • Koledzy czy to normalne zapalnie tego silnika ? Było -24,5. Dodam że wszystkie świece są sprawne.

    http://www.youtube.com/watch?v=bpuF3FtJpZ8&feature=youtu.be<!-- m -->

  • Ja odpalałem przy -23 i zapalił za pierwszym razem. Odpalanie wyglądało tak jak u [b]Ciebie[/b] w [b]DRUGIM[/b] podejściu tylko jakieś 3-4 sekundy dłużej.

  • sama faza odpalenia i dźwięk się zgadzają jak w większości 1,9 TDI. Długość kręcenia i ilość nagrzań świec to już wszystko zależy jak silnikowi "czapka stoi" Mój po 3 dniach zatrybił od pierwszego razu po jednym grzaniu świec przy mrozach bliskich -20 stopni, ale to o niczym wyjątkowym nie świadczy. Ważne, że odpalił i wszystko jest jak trzeba.
    Nie wiem, czy dobrze widziałem, ale ręczny był zaciągnięty, czy kontrolka nie zgasła jeszcze?

  • [quote="dr O."]
    Nie wiem, czy dobrze widziałem, ale ręczny był zaciągnięty, czy kontrolka nie zgasła jeszcze?[/quote]

    No łapa zaciągnięta, ja też używam cały rok bez względu na temp.

  • tak tylko pytam 😉 ja miałem za dużo przeżyć z innymi autkami np busem, gdzie musiałem włazić na mrozie i odciągać zaciski, bo ręczny ktoś zaciągnął 😞 dlatego w mrozy nie używam chyba, że do zabawy itp historii 🙂 <!-- s:) -->

  • ręczny zaciągnięty 😄 nie zamarza. Co innego w moim Sharanie, bo od grudnia go nie używam 😄 I teraz jest tak zamarznięty że nawet go zaciągnąć nie można 😄 Co do zapalania. Okazało się że nie mam napięcia na świecach 🙂 <!-- s:) -->

  • pisałes coś o napieciu na świecach u mnie podobnie zapala ale wiem tylko ze mam słaby akumulator a o co chodzi z tymi świecami kolego

  • kolego chodzi o to że jak odepniesz czujnik temperatury i podepniesz miernik to po zapaleniu stacyjki powinno być 12V. Jeśli nie ma to albo bezpieczniki albo przekaźnik albo coś innego.

Log in to reply