Fabia I silniki

Topic created · 7 Posts · 1709 Views
  • Witam w związku z poszukiwaniem auta kombi, jedną z opcji jest fabia I i będę miał do was dużo pytań 😛 <!-- s:P -->
    Na początek:
    Chciałem was zapytać jak silniki( 1.2, 1.4 i 1.4-16v) znoszą lpg, ile wam palą gazu, jakie macie przebiegi na lpg, który z tych 3 jednostek byłby najlepszy pod instalacje, nie zależy mi na mocy.
    Szukam auta z rocznika 2003 wzwyż.

    Z góry dzięki za odp.
    Pozdrawiam

  • Ja chociaż, że nie posiadam gazu, to mam silnik 1.2 64 KM, silnik sprawuje się rewelacyjnie, paliwa mi żre w granicach ~ 7 l/100 km. Co do butli, to Skoda preferowała do swoich modeli Landi Renzo, ale jak się spisują, to ci tego nie powiem

  • Mam 1,4 68 , mam przejechane na gazie 100 tysięcy kilometrów, kolega z pracy ma ten sam silnik i ma na gazie przejechane już 200 kila tysięcy i tak jak on to bardzo dużo jeździ z przyczepą. W obu samochodach jest instalacja gazowa wcześniejszej generacji, chyba nazywana mieszalnikową, zakładane w D.G. na Bochomolca, w obu samochodach nie ma żadnych problemów z instacją. Jak kupowałem samochód to patrzałem na to, że do tego silnika można było tanio założyć gaz, gdyż ma on kolektor metalowy, jeśli nie to to bym kupił z silnikiem 1,4 75, wydaje mi się, że te niemieckie silniki mają lepszą kulturę pracy.

  • 1.2 nie biorę pod uwagę z powodu problemów z rozrządami i cewkami, co do 1.4 MPI u mnie przejechała 80tys. km bez problemów i tu założysz tańszą instalację, w 1.4 16V musisz założyć sekwencję i też będzie dobrze jeździć, a i pod nogą co nieco będzie.

  • Witam no właśnie też coś słyszałem że przy 1.2 jest problem z cewkami.
    Jakie miałeś spalanie w mpi ?

  • [quote="Fly"]
    Jakie miałeś spalanie w mpi ?[/quote]

    Ok. 9 -9.5 litra na 100km plus Pb na rozpałkę.

  • U mnie w 1.2 wymienione już 2 cewki od nowości. I jeszcze jedna też wymieniona, ale to niepotrzebnie, bo akurat nie to było przyczyną. Ale czy ja wiem czy te cewki to kłopot. Kable wysokiego napięcia też trzeba nieraz wymienić.

Log in to reply