Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Weź udział w konkursach, wygraj ciekawe nagrody !
Awatar użytkownika
sid
Administrator
Administrator
Posty: 1700
Rejestracja: 17 maja 2010, 19:18
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.9 TDI/160KM ++
Aktualne auto: Škoda Fabia 1 RS
Kontaktowanie:
Status: Offline

WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: sid » 19 września 2014, 16:26

Do wygrania wyjazd dla 3 osób (2 osoby z forum, jedna wybrana przez oficjalną stronę FCP na portalu Facebook) w ramach akcji WYŻSZA SZKOŁA JAZDY - Eco-driving.

Szkolenie doskonalenia techniki jazdy Eco Driving wraz z zakwaterowaniem – odbędzie się ono w Poznaniu, w Skoda Auto Lab 4 października 2014 roku.

Konkurs trwa od 19.09.2014 roku, do 28.09.2014 roku, do godziny 23:59. Wybór Zwycięzców nastąpi w terminie do 29.09.2014. Informacje o przyznanych Nagrodach będą publikowane na Stronie konkursowej w ciągu 1 dnia od daty wyboru.

Pytanie konkursowe brzmi : Jest rok 2098, zbliżają się Targi Motoryzacyjne w Paryżu. Swoje nowe modele prezentuje Škoda. Opisz przynajmniej dwa nowe modele zaprezentowane przez Škoda podczas targów.

Zgłoszenia przyjmujemy w postaci postów w tym wątku. :-). Komisja wybierze dwie najciekawsze jej zdaniem odpowiedzi.

WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA jest zapoznanie się z REGULAMINEM KONKURSU !

Kliknij by otworzyć ->REGULAMIN

katherinekkk
-#user
-#user
Posty: 2
Rejestracja: 05 września 2014, 11:09
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: katherinekkk » 23 września 2014, 22:23

Na tegorocznych targach to właśnie Skoda cieszy się największym zainteresowanie. Przedstawiony przez nią najnowszy model – POSITIVE -przechodzi najśmielsze oczekiwania jej fanów. Jest to model przenośny w formie pudełeczka z dropsami, które po rozpakowaniu spełniają funkcję niezniszczalnych kół. Jego wielkość jest uzależniona od przewidywanej ilości i płci pasażerów ( automatyczna zmiana gabarytów), dzięki czemu sprosta każdym wymaganiom -jadąc samemu zmieścisz się nawet w najmniejszą szczelinę, a gdy po imprezie okaże się, że do odwiezienia jest cała rodzinka, bezproblemowo załatwisz to za jednym zamachem – to się nazywa elastyczność w zaspakajaniu potrzeb. Dzięki wbudowanemu systemowi telepatycznemu, pozbyliśmy się konieczności pamiętania o kluczyku, nie jest bowiem potrzebny, wystarczy, że pomyślisz a drzwi zostaną otwarte, samochód odpalony lub po prostu wróci do formy przenośnej.
Jednak największe zaskoczenie to nowatorskie rozwiązanie w kwestii napędu gdyż proszę Państwa – POSITIVE - zasilanie czerpie z ciepłych i przyjaznych słów ze strony Podróżujących, a moc silnika (osiągana prędkość) jest uzależniona od tematu Ich rozmów i relacji.

Naszą uwagę przykuwa również najnowsza wersja typowo miejskiego autka marki Skoda - Monkey.
Dzięki wyposażeniu w system łapek-chwytaczy nie straszny nam żaden korek, gdyż dzięki niemu przy wykorzystaniu słupów czy drzew przeskoczymy każdą zaporę na naszej drodze, jak również stanie się dla nas łatwe każde parkowanie. Autko jak można się było domyślać po nazwie, jest przede wszystkim zasilane poprzez banany, ale mili Państwo o dziwo poza prawdziwym owocem wystarczy jego wersja plastikowa, w formie rysunku czy też sam zapach, ale na tym nie koniec wystarczająca moc miejską osiągnie się po przez figlowanie w autku;).
Zatem zapraszamy Państwa do salonów Skoda na osobiste zapoznanie się z tą ciekawa ofertą.

Awatar użytkownika
zlloty
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 672
Rejestracja: 07 maja 2010, 10:34
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: zlloty » 25 września 2014, 12:50

SKODA SELENE
Przeznaczenie
Skoda Selene to rodzinny autolot zaprojektowany z myślą o codziennych trasach pokonywanych przez całą rodzinę. Jest kolejną generacją autolotów z napędem jonowym z antygrawitacyjnym stabilizatorem. Posiada wiele nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym kilkunastosekundowa podróż może zmienić się z zabieg relaksacyjny, bądź stymulację pobudzeniową. Przeznaczony jest zarówno do lotów w terenie zabudowanym, jak i do pokonywania dłuższych tras lotostradami.

Opis
Skoda Selene to pięcioosobowy autolot, przystosowany do przewożenia pięciu osób dorosłych, bądź po przełączeniu trybu tylnej kanapy do przewozu dzieci. Subatomowy bagażnik ma pojemność 2,4 tys. litrów przy rzeczywistej pojemności 220 litrów (w tym bramka subatomowa).
Selene, w stosunku do poprzednika, wspina się na kolejne progi ekonomii lotu. Soczewkowe panele słoneczne z potrójną cewką energetyzującą pozwalają na siedemnaście godzin lotu ze średnią prędkością 750 km/h po jednej godzinie nasłonecznienia. Również zasilanie rezerwowe zostało zoptymalizowane pod kątem żywotności – jedno ogniwo energetyczne wystarcza na 3 – 5 lat, w zależności od obciążenia.
Prędkość maksymalna Selene to 1,3 tys. km/h przy pełnym nasłonecznieniu i wykorzystaniu ogniwa energetycznego.

Nadwozie
Nadwozie nowego dziecka Skody utrzymywane jest w koncepcji tzw. Łezki, dzięki czemu szum opływającego powietrza jest praktycznie niesłyszalny. Szyba przedniogórna wyposażona została w nowoczesny algorytm redukujący rozpiętość tonalną widzianego obrazu do optymalnego poziomu dla ludzkiego oka, dzięki czemu zjawisko oślepienia zostało całkowicie wyeliminowane.

Silnik
Sercem Skody Selene jest silnik Tesli czwartej generacji wyposażony w jonową turbinę zsynchronizowaną z antygrawitacyjnym stabilizatorem Gravotron 7. W porównaniu do wcześniejszych modeli poprawiono stabilność lotu przy przyspieszaniu i hamowaniu, szczególnie przy mocnych powiewach wiatru. Uzyskano to poprzez zastosowanie poprawionego oprogramowania kompensatorów przyspieszenia, dzięki czemu start i zatrzymanie autolotu są dla użytkowników praktycznie niezauważalne.

Bezpieczeństwo
Selene wyposażony jest w system automatycznej kontroli lotu (AFC) bazujący na zewnętrznych nawigatronach oraz algorytmach probabilistycznych z dynamicznym wyprzedzeniem czasowym. Dzięki zastosowaniu najnowszego oprogramowania w AFC, przelot 20 kilometrów w terenie miejskim spadł z 113,6 sekund do zaledwie 97,8 sekund. Zaznaczyć należy, że w ciągu ostatnich trzydziestu dwóch lat nie odnotowano żadnego wypadku, którego przyczyna leżałaby bezpośrednio lub pośrednio w systemie AFC.
W sytuacji awaryjnej nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa automatyczne pole statyczne współpracujące z kompensatorem przyspieszenia. Zapewnia ono niezauważalność nagłej utraty prędkości do 800 km/h oraz wysokości do 3,2 kilometra. Powyżej tych wartości może być odczuwalne lekkie szarpnięcie.



Wyposażenie
Skoda Selene, jako auto rodzinne, wyposażone zostało w zestaw stymulatorów fal mózgowych, osobny dla każdego pasażera i posiadające szerokie spektrum programów. Umożliwia wykorzystanie m.in. programów relaks, pobudzenie, ekscytacja, radość, senność, agresja, wzruszenie, a także podniesienie wydajności kory mózgowej. W trybie automatycznym odpowiedni program dopasowywany jest w zależności od wieku użytkownika i dynamicznego skanu biometrycznego.
Nowością w modelu Selene jest ultradźwiękowy moduł higieniczny. W ciągu trzech sekund od włączenia użytkownik poczuje się, jakby wziął prawdziwy prysznic ultradźwiękowy, a jego ubranie przed chwilą zostało odświeżone. Opcja szczególnie przydatna przy długich podróży, np. podczas dwóch godzin lotu z Warszawy do Paryża.


SKODA WULKAN
Przeznaczenie
Skoda Wulkan jest autolotem przeznaczonym do poruszania się i prowadzenia prac w trudnym terenie, od mrozów Antarktydy, poprzez wnętrza wulkanów, na wysokich partiach Himalajów kończąc. Dzięki odpowiedniemu wzmocnieniu i osłonom termicznym może realizować ciężkie prace praktycznie w każdych warunkach na Ziemi.

Opis
Wulkan jest autolotem typu ATW (All Terrain Worker). Już samo to stawia go w rzędzie aut niezbyt szybkich, ale niesamowicie wytrzymałych. Specjalny moduł zewnętrznego emitera do subatomowego bagażnika pozwala przewozić obiekty o objętości do 52 metrów sześciennych (bez względu na wymiary). Podwójny stabilizator antygrawitacyjny z aktywnym kompensatorem przeciążeń umożliwia załadunek o masie 13,7 tony.

Nadwozie
Skoda Wulkan stworzona została na bazie kompozytu z zagęszczoną strukturą atomową, dzięki czemu wytrzymałość ramy dostosowana została do najnowszych wymogów dotyczących pojazdów ATW. Dzięki molekularnym uszczelniaczom może wznieść się na wysokość 23 km, bądź zanurzyć się na głębokość 2,7 km przy zmianie ciśnienia w kabinie jedynie o 0,23%. Również odporność termiczna została poprawiona w stosunku do poprzednich modeli. Dopuszczalne odchylenie temperatury o 2*C wewnątrz kabiny daje możliwość pracy przy zewnętrznych temperaturach od -80 do 418*C. Uzyskano to dzięki zastosowaniu nowego wzoru radioceramicznych paneli. Przy zastosowaniu dodatkowych osłon Skoda Wulkan umożliwia pracę w temperaturze ponad 1300*C przy wzroście temperatury w kabinie o 5*C. Takie parametry umożliwiają prowadzenie bezpośredniego nadzoru przy nawiertach głębinowych.

Silnik
Jednostką napędową Skody Wulkan jest silnik LENR (nisko-energetyczne reakcje jądrowe) z zakładów Rossi-Focardi. Zastosowanie dynamicznego regulatora wodoru pozwoliło znacząco zwiększyć moc silnika do 1,28MW. Część energii przekazywana jest do stabilizatorów grawitacyjnych. Są to dwa, niezależne moduły, sprzężone ze sobą i synchronizowane za pomocą aktywnego kompensatora na bazie algorytmów probabilistycznych. Daje to możliwość pełnego załadunku przy huraganowym wietrze przy dopuszczalnym przesunięciu 28 centymetrów.


Bezpieczeństwo
W Skodzie Wulkan zastosowano system automatycznej kontroli lotu w ciężkich warunkach (HDAFC). System ten jest zoptymalizowany pod kątem silnych przeciążeń zarówno środowiskowych, jak i towarzyszący załadunkowi i przewozowi ciężkich ładunków. System HDAFC pozwala na kompensację ciągłego przeciążenia wielkości 3G i chwilowego 7G.
Skoda Wulkan zabezpieczona jest molekularnymi uszczelniaczami wiążącymi wszystkie elementy powłoki ochronnej, tworząc kokon o 7 klasie wytrzymałości.

Wyposażenie
Skoda Wulkan, jako typowe auto ATW wyposażone jest w dezintegrator i niwelator terenowy, dźwig bezdotykowy Crane® 5, działko termoregulacyjne Hefajstos® 2 i konfigurator molekularny. Wulkan ma budowę modułową, dzięki czemu można szybko dostosować wyposażenie do zadań, jakie są przed nim stawiane. Gama kompatybilnego sprzętu jest szeroka i stale się zwiększa dzięki zastosowaniu standardowych mocowań.
Całość wyposażenia sterowana jest za pomocą hełmu telekinetycznego, dzięki czemu do pilotażu autolotu i sterowania wyposażeniem wystarcza jedna osoba.

hiob87
-#user
-#user
Posty: 5
Rejestracja: 07 października 2013, 08:43
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: hiob87 » 25 września 2014, 22:20

Na targach w 2098 r Skoda prezentuje innowacyjny model samochodu - [b]TVARI[/b].
Ten pojazd to istne działo najlepszych artystów wśród projektantów aut. Jego niezwykłe kształty przykuwają uwagę każdego człowieka i nie tylko... Tvari to pojazd, który potrafi dostosować się do każdych warunków drogowych oraz wymagań właściciela w mgnieniu oka.
Potrzebujesz szybko dotrzeć do celu, a przed Tobą korek? Nie ma problemu - Tvari z samochodu zmienia się w motocykl!
Jedziesz na wakacje i potrzebujesz dużo przestrzeni? Tvari zmienia się w wygodnego, rodzinnego i bezpiecznego campera!
Potrzebujesz zaimponować dziewczynie? Tvari zmienia się w superszybką luksusową brykę!
Wystarczy, że wciśniesz odpowiedni guzik!
Wyposażenie dostosowuje się do Twoich potrzeb - randka z dziewczyną = wygodne łóżko i schłodzony szampan, wyjazd z przyjaciółmi - lodówka pełna różnorakich drinków. Wyposażenie standardowe zawiera świetne audio, dzięki czemu możesz zrobić dyskotekę w każdym miejscu, a nowoczesne ekoakumulatory nigdy się nie rozładują. Co więcej Skoda Tvari zbudowana jest w 100% z naturalnych tworzyw, dzięki czemu jest absurdalnie ekologiczna.


Dodatkowo na targach Skoda zaprezentuje model czerpiący inspirację z ludzkich emocji - Skoda Těšit.
Twój samochód jest równocześnie Twoim najlepszym przyjacielem. Przypomni Ci o ważnych rocznicach i okazjach w Twoim życiu - już nigdy nie zapomnisz o rocznicy Waszego związku, urodzinach żony, teściowej czy o odebraniu dziecka z przedszkola.
Dzięki nanotechnologi, auto posiada zamiast karoserii specjalny płaszcz, który powoduje, że kolor auta zmienia się wraz ze stanem i upojeniem emocjonalnym właściciela. Kiedy jesteś zakochany - auto jest czerwone, kiedy jesteś zły - czarne, kiedy pogodny - niebieskie.
Największym atutem auta Těšit jest silnik, który wykorzystuje szkodliwe gazy z atmosfery do wytwarzania swojej mocy, która jest nieograniczona.
Jeśli chodzi o wyposażenie, Těšit dosłownie wzbudza pożądanie - ma wszystko czego potrzebujesz! Wyposażenie jest jak klocki lego, wszystko możesz dołączyć, odłączyć zmienić, dodać, wymienić - jedyną granicą jest wyobraźnia. Po prostu - Skoda Těšit!


Zapraszamy na premierę Skody Tvari i Skody Těšit, które są następcami Skody Fabii i Skody Rapid.
Spotkanie poprowadzi FCP. :dj:


Awatar użytkownika
sid
Administrator
Administrator
Posty: 1700
Rejestracja: 17 maja 2010, 19:18
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.9 TDI/160KM ++
Aktualne auto: Škoda Fabia 1 RS
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: sid » 25 września 2014, 22:32

Uwaga :-).

Konkurs został wydłużony do 28.09.2014 do godziny 23:59.

Awatar użytkownika
zlloty
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 672
Rejestracja: 07 maja 2010, 10:34
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: zlloty » 26 września 2014, 07:59

Skoro konkurs został wydłużony do środka deszczowej jesieni, to może zamiast nauki eco-drivingu ćwiczenia z poślizgiem w tle? ;)

Awatar użytkownika
Goldi
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 1949
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 22:07
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: Goldi » 26 września 2014, 09:35

Z poślizgiem też można eco ;)
Pozdrawiam Marcin

Urodziłem się zmęczony i żyję po to, aby odpocząć.


>Moja Fabia<

Awatar użytkownika
sid
Administrator
Administrator
Posty: 1700
Rejestracja: 17 maja 2010, 19:18
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.9 TDI/160KM ++
Aktualne auto: Škoda Fabia 1 RS
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: WYŻSZA SZKOŁA JAZDY – Eco-driving

Postautor: sid » 29 września 2014, 16:00

Z przyjemnością ogłaszamy następujące wyniki naszego konkursu w którym do wygrania był wyjazd na szkolenie Eco-driving. Przy wyborze zwycięzców kierowaliśmy się głównie pomysłowością, która jak zaraz przeczytacie była wysokich lotów. Jedyną zmianą jaką dokonaliśmy było to że wyłoniliśmy jednego zwycięzce z forum i dwóch z Facebooka.

Na forum Fabia Club Polska, wyjazd na szkolenie wygrał zlloty.

SKODA SELENE

Przeznaczenie

Skoda Selene to rodzinny autolot zaprojektowany z myślą o codziennych trasach pokonywanych przez całą rodzinę. Jest kolejną generacją autolotów z napędem jonowym z antygrawitacyjnym stabilizatorem. Posiada wiele nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym kilkunastosekundowa podróż może zmienić się z zabieg relaksacyjny, bądź stymulację pobudzeniową. Przeznaczony jest zarówno do lotów w terenie zabudowanym, jak i do pokonywania dłuższych tras lotostradami.

Opis

Skoda Selene to pięcioosobowy autolot, przystosowany do przewożenia pięciu osób dorosłych, bądź po przełączeniu trybu tylnej kanapy do przewozu dzieci. Subatomowy bagażnik ma pojemność 2,4 tys. litrów przy rzeczywistej pojemności 220 litrów (w tym bramka subatomowa).

Selene, w stosunku do poprzednika, wspina się na kolejne progi ekonomii lotu. Soczewkowe panele słoneczne z potrójną cewką energetyzującą pozwalają na siedemnaście godzin lotu ze średnią prędkością 750 km/h po jednej godzinie nasłonecznienia. Również zasilanie rezerwowe zostało zoptymalizowane pod kątem żywotności – jedno ogniwo energetyczne wystarcza na 3 – 5 lat, w zależności od obciążenia.

Prędkość maksymalna Selene to 1,3 tys. km/h przy pełnym nasłonecznieniu i wykorzystaniu ogniwa energetycznego.

Nadwozie

Nadwozie nowego dziecka Skody utrzymywane jest w koncepcji tzw. Łezki, dzięki czemu szum opływającego powietrza jest praktycznie niesłyszalny. Szyba przedniogórna wyposażona została w nowoczesny algorytm redukujący rozpiętość tonalną widzianego obrazu do optymalnego poziomu dla ludzkiego oka, dzięki czemu zjawisko oślepienia zostało całkowicie wyeliminowane.

Silnik

Sercem Skody Selene jest silnik Tesli czwartej generacji wyposażony w jonową turbinę zsynchronizowaną z antygrawitacyjnym stabilizatorem Gravotron 7. W porównaniu do wcześniejszych modeli poprawiono stabilność lotu przy przyspieszaniu i hamowaniu, szczególnie przy mocnych powiewach wiatru. Uzyskano to poprzez zastosowanie poprawionego oprogramowania kompensatorów przyspieszenia, dzięki czemu start i zatrzymanie autolotu są dla użytkowników praktycznie niezauważalne.

Bezpieczeństwo

Selene wyposażony jest w system automatycznej kontroli lotu (AFC) bazujący na zewnętrznych nawigatronach oraz algorytmach probabilistycznych z dynamicznym wyprzedzeniem czasowym. Dzięki zastosowaniu najnowszego oprogramowania w AFC, przelot 20 kilometrów w terenie miejskim spadł z 113,6 sekund do zaledwie 97,8 sekund. Zaznaczyć należy, że w ciągu ostatnich trzydziestu dwóch lat nie odnotowano żadnego wypadku, którego przyczyna leżałaby bezpośrednio lub pośrednio w systemie AFC.

W sytuacji awaryjnej nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa automatyczne pole statyczne współpracujące z kompensatorem przyspieszenia. Zapewnia ono niezauważalność nagłej utraty prędkości do 800 km/h oraz wysokości do 3,2 kilometra. Powyżej tych wartości może być odczuwalne lekkie szarpnięcie.

Wyposażenie

Skoda Selene, jako auto rodzinne, wyposażone zostało w zestaw stymulatorów fal mózgowych, osobny dla każdego pasażera i posiadające szerokie spektrum programów. Umożliwia wykorzystanie m.in. programów relaks, pobudzenie, ekscytacja, radość, senność, agresja, wzruszenie, a także podniesienie wydajności kory mózgowej. W trybie automatycznym odpowiedni program dopasowywany jest w zależności od wieku użytkownika i dynamicznego skanu biometrycznego.

Nowością w modelu Selene jest ultradźwiękowy moduł higieniczny. W ciągu trzech sekund od włączenia użytkownik poczuje się, jakby wziął prawdziwy prysznic ultradźwiękowy, a jego ubranie przed chwilą zostało odświeżone. Opcja szczególnie przydatna przy długich podróży, np. podczas dwóch godzin lotu z Warszawy do Paryża.

SKODA WULKAN

Przeznaczenie

Skoda Wulkan jest autolotem przeznaczonym do poruszania się i prowadzenia prac w trudnym terenie, od mrozów Antarktydy, poprzez wnętrza wulkanów, na wysokich partiach Himalajów kończąc. Dzięki odpowiedniemu wzmocnieniu i osłonom termicznym może realizować ciężkie prace praktycznie w każdych warunkach na Ziemi.

Opis

Wulkan jest autolotem typu ATW (All Terrain Worker). Już samo to stawia go w rzędzie aut niezbyt szybkich, ale niesamowicie wytrzymałych. Specjalny moduł zewnętrznego emitera do subatomowego bagażnika pozwala przewozić obiekty o objętości do 52 metrów sześciennych (bez względu na wymiary). Podwójny stabilizator antygrawitacyjny z aktywnym kompensatorem przeciążeń umożliwia załadunek o masie 13,7 tony.

Nadwozie

Skoda Wulkan stworzona została na bazie kompozytu z zagęszczoną strukturą atomową, dzięki czemu wytrzymałość ramy dostosowana została do najnowszych wymogów dotyczących pojazdów ATW. Dzięki molekularnym uszczelniaczom może wznieść się na wysokość 23 km, bądź zanurzyć się na głębokość 2,7 km przy zmianie ciśnienia w kabinie jedynie o 0,23%. Również odporność termiczna została poprawiona w stosunku do poprzednich modeli. Dopuszczalne odchylenie temperatury o 2*C wewnątrz kabiny daje możliwość pracy przy zewnętrznych temperaturach od -80 do 418*C. Uzyskano to dzięki zastosowaniu nowego wzoru radio ceramicznych paneli. Przy zastosowaniu dodatkowych osłon Skoda Wulkan umożliwia pracę w temperaturze ponad 1300*C przy wzroście temperatury w kabinie o 5*C. Takie parametry umożliwiają prowadzenie bezpośredniego nadzoru przy nawiertach głębinowych.

Silnik

Jednostką napędową Skody Wulkan jest silnik LENR (nisko-energetyczne reakcje jądrowe) z zakładów Rossi-Focardi. Zastosowanie dynamicznego regulatora wodoru pozwoliło znacząco zwiększyć moc silnika do 1,28MW. Część energii przekazywana jest do stabilizatorów grawitacyjnych. Są to dwa, niezależne moduły, sprzężone ze sobą i synchronizowane za pomocą aktywnego kompensatora na bazie algorytmów probabilistycznych. Daje to możliwość pełnego załadunku przy huraganowym wietrze przy dopuszczalnym przesunięciu 28 centymetrów.

Bezpieczeństwo

W Skodzie Wulkan zastosowano system automatycznej kontroli lotu w ciężkich warunkach (HDAFC). System ten jest zoptymalizowany pod kątem silnych przeciążeń zarówno środowiskowych, jak i towarzyszący załadunkowi i przewozowi ciężkich ładunków. System HDAFC pozwala na kompensację ciągłego przeciążenia wielkości 3G i chwilowego 7G.

Skoda Wulkan zabezpieczona jest molekularnymi uszczelniaczami wiążącymi wszystkie elementy powłoki ochronnej, tworząc kokon o 7 klasie wytrzymałości.

Wyposażenie

Skoda Wulkan, jako typowe auto ATW wyposażone jest w dezintegrator i niwelator terenowy, dźwig bezdotykowy Crane® 5, działko termoregulacyjne Hefajstos® 2 i konfigurator molekularny. Wulkan ma budowę modułową, dzięki czemu można szybko dostosować wyposażenie do zadań, jakie są przed nim stawiane. Gama kompatybilnego sprzętu jest szeroka i stale się zwiększa dzięki zastosowaniu standardowych mocowań.

Całość wyposażenia sterowana jest za pomocą hełmu telekinetycznego, dzięki czemu do pilotażu autolotu i sterowania wyposażeniem wystarcza jedna osoba.

Na naszym profilu na Facebooku, wyjazd na szkolenie wygrała Karolina Stk oraz Karol Winiszewski.

Karolina napisała :

Skoda to światowy lider w dziedzinie produkcji aut dla różnej grupy docelowej. W roku 2098 Skoda prezentuje jedyny taki model skierowany dla płci pięknej – Beruška.
Beruška zbudowana jest przy użyciu najnowszej technologii z ultralekkiego, pancernego i odpornego, na wszelkiego rodzaju zadrapania, rysy a także pęknięcia nanoplatisku, która przetrwa wieki: każde parkowanie, czy też spotkanie z drzewem bez uszczerbku na zdrowi i życiu tego autka oraz prowadzącej to stnadrd. Co ciekawe, wyposażenie w wersji standard zawiera dopasowanie koloru auta do koloru obecnie noszonej torebki. Beruška ma specjalny moduł, który informuje właścicielkę, gdzie zostawiła swoje kochane autko, dzięki czemu można zostawić ją w dowolnym miejscu bez obawy na zapomnienie miejsca, w którym ją zostawiamy. W opcji możliwość wygodnego składania auta w prostą małą lekką przenośną walizkę. Część wyposażenia stanowi również automatyczny masażer, kosmetyczka oraz fryzjer Beruška – musisz ją mieć!

Na targach zaprezentujemy również ciekawy model dla mężczyzn – Pavouk. Zapraszamy do Paryża!
Karol napisał:

Ekologia nie jest już nawet modą,a standardem. Zatem,wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom mamy przyjemność zaprezentować nasz nowy model grupy Skoda (po zmianie nazwy z VAG) – TuPTAK. Nowoczesny design opierający się na połączeniu szybowca,żaglówki i roweru. Cztery koła,rozsuwane skrzydła i żagiel oraz pedały pozwolą Państwu na podróż w każdych warunkach pomimo braku paliw stałych (wyeksploatowanych w latach wcześniejszych). Ogromna szyba z filtrem UV,aby przeciwdziałać promieniowaniu słonecznemu zapewni Wam super komfort nawet przy 50*C. Każdy z pasażerów może wspomóc prowadzącego dokładając swoje siły do mocy pojazdu dzięki dodatkowym pedałom (opcja). Zapraszamy już dziś do naszych salonów.

Lista zwycięzców:
1. zlloty
2. Karolina Stk
3. Karol Winiszewski

GRATULUJEMY !



Wróć do „Konkursy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości