[F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Masz problem z elektryczny w swoim samochodzie ? Opisz go a na pewno ktoś Ci pomoże.
Skalpel
-#user
-#user
Posty: 23
Rejestracja: 09 listopada 2013, 22:50
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.4 MPI/60 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: Skalpel » 29 kwietnia 2014, 17:15

troszeczke wiecej pali ale nie za wiele gazu jakies 0,5 do 1 litra na 100km na benzynie nie sprawdzalem, nie gasnie oraz ma dobre obroty bez szarpania, wiec dlaczego po czyszczeniu przepustnicy zapalil sie helikopterek?

Awatar użytkownika
Goldi
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 1949
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 22:07
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: Goldi » 29 kwietnia 2014, 19:46

Zerknij jak wygląda wiązka główna może tu jest coś nie tak.
Pozdrawiam Marcin

Urodziłem się zmęczony i żyję po to, aby odpocząć.


>Moja Fabia<

Awatar użytkownika
TOMUŚ
-#junior admin
-#junior admin
Posty: 2503
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 20:41
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.2 TSI/90 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: TOMUŚ » 30 kwietnia 2014, 17:44

A zrobił ci adaptację przepustnicy po wyczyszczeniu :?: :)
Pozdrawiam,
Tomek

Skalpel
-#user
-#user
Posty: 23
Rejestracja: 09 listopada 2013, 22:50
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.4 MPI/60 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: Skalpel » 01 maja 2014, 19:26

no własnie nie wiem czy zrobił adaptacje, a na czym to polega ??


Skalpel
-#user
-#user
Posty: 23
Rejestracja: 09 listopada 2013, 22:50
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.4 MPI/60 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: Skalpel » 21 maja 2014, 10:52

zapytałem mechanika adaptacja była zrobiona - powiedział niestety sonda lambda padła :( już sprowadza część z Polski i teraz takie pytanie czy wymiana jest możliwa w domowych warunkach??

Post edytowany przez Tomuś

Skalpel
-#user
-#user
Posty: 23
Rejestracja: 09 listopada 2013, 22:50
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.4 MPI/60 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: Skalpel » 24 maja 2014, 12:45

Wczoraj podjechałem do mechaniora podpiął sie i wyszedł błąd ( mieszanka zbyt uboga ) ktoś spotkał sie z takim błędem ?? poczym skasował go i jak narazie sie nie pokazał zrobiłem jakies 15 km i jest cisza. Ale nie szło zrobic ani testu sondy zarówno na benzynie jak i na gazie oraz testu przepustnicy nie wiadomo dla czego.


Poprawienie ortografii przez marcing040381

Awatar użytkownika
nicram
-#moderator
-#moderator
Posty: 828
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 14:01
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 2.0 MPI/115 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: nicram » 08 czerwca 2014, 06:52


skodafabiakombi2006
-#user
-#user
Posty: 8
Rejestracja: 08 sierpnia 2014, 14:54
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 1.4 16V/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: skodafabiakombi2006 » 03 stycznia 2015, 14:54

Problem co prawda dotyczy Seata Ibizy, ale silnik to 1.4 16V 75KM. Silnik chodzi na 3 cylindry i nie wchodzi na obroty - wogóle nie reaguje na gaz. Świeci się Check i EPC. Podłączam VCDS-a i następujące błędy:

Faults Found:
17962 - Throttle Actuator (J338): Conditions for Basic Settings not Met
P1554 - 35-10 - - - Intermittent
17766 - Unlicensed Version. Not all DTCs
P1358 - 35-00 - will be decoded.
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent
Readiness: 1110 0101


Skasowałem błędy i ponownie pojawiły się:
17989 - Throttle Actuator (J338): Basic Setting Not Performed
P1581 - 35-00 - -
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal
P1542 - 35-00 - -


Sprawdziłem cewki i okazało się, że na drugim cylindrze nie ma wogóle iskry. Podpiąłem kompa i wyszedł błąd.

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit
P1358 - 35-00 - -


Została wymieniona cewka na nową, wykasowane wszystkie błędy i auto normalnie zaczęło jeździć. Zrobiłem ok. 20km i wszystko było ok.
W kompie wyskoczył tylko błąd:
16786 - EGR System: Excessive Flow
P0402 - 35-00 - -



Dzisiaj wsiadam do samochodu, a tu znowu chodzi na 3 cylindry i auto nie reaguje na gaz. :cenzura: Sprawdzam - brak znowu iskry na 2 cylindrze :wsciekly:

Awatar użytkownika
sebano87
-#user
-#user
Posty: 81
Rejestracja: 16 kwietnia 2010, 13:53
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: sebano87 » 05 lutego 2015, 06:44

Witam. Prosze o porade. Autko na gazie. Ma przejechane 89200. Tydzien temu zalalem do pelna Pb na statoil i dzis pojawil sie problem. O 5 odpalilem autko. Wrzucilem jedynke i chce jechac a tu brakuje mocy. Po przejechaniu 100m zapalil sie helikopterek auto nie mialo mocy, silnik zaczal dziwnie klekotac. Przrjechalem 0.5km nic nie pomoglo. Zgasilem silnik odpalilem i do pracy 30 km jadac problemu nie bylo. Mialem jeszcze krotki postuj pod sklepem i wydawalo mi sie ze cos z centralnym sie dzieje. Otwieralem auto chce odpalac a tu kontrolka drzwi otwartych sie swieci. Bagaznik sie otworzyl. Zamknalem i pojechalem brz probkemu. Pisze o tym bo zastanawiam sie czy moglo to miec jakies powiazania. Piradzcie prosze co z tym helicopterkiem. Od zawsze tankuje na statoil bo uwazam ze maja git paliwo i nigdy sie nie zawiodlem. Zobaczymy co bedzie jak z pracy bede wracal kolo 15. Rozrzad z pompa wody olejr filtry lacznie z f. Paliwa planuje za 1000km planuje wszystko wymienic. Prosze o porade.dzieki

Awatar użytkownika
pageuper
-#user
-#user
Posty: 2
Rejestracja: 20 marca 2015, 22:47
Lakier: Zieleń Atol
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

Postautor: pageuper » 22 marca 2015, 10:04

Cześć,

Miałem podobnie, po zalaniu pod korek PB95, zapalił EPC, nie chciał zgasnąć. Jeździłem do opróżnienia baku i wlałem 98 - 10 litrów, już nie wspomnę, że nie chciał na tym odpalić. Dolałem do pełna PB95. Zakaszlał ruszył i po paru kilometrach kontrolka zgasła. Ktoś mi wspomniał, że paliwo mogło przedostać się do jakiegoś filtra na węglu aktywnym czy coś takiego. Od tamtej pory nie tankuje do pełna, never.



Wróć do „Warsztat elektryczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości