Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Jak w domowym zaciszu zdiagnozować co dolega naszemu autku.
Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2784
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: kapi » 03 sierpnia 2013, 16:14

3 minuty szukania. :chytry:

http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm

oczywiście zaczynamy od tego :
viewtopic.php?p=69165#p69165




x.

dnn
-#user
-#user
Posty: 4
Rejestracja: 31 stycznia 2013, 01:20
Lakier: Błękit Dynamic
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: dnn » 05 sierpnia 2013, 09:50

kapi pisze:3 minuty szukania. :chytry:

http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm

oczywiście zaczynamy od tego :
viewtopic.php?p=69165#p69165




x.



Ja tutaj nic nie widzę na temat, którego szukam ale i tak dzięki. Znalazłem instrukcję gdzie było napisane, że adaptacja odbywa się na kanale 060 ale była to instrukcja do 1.0 i 1.4 MPI. Te silniki mają inne sterowniki dlatego też nie miałem pewności czy uda mi się zrobić adaptację. Za pierwszym razem nie udało się, a później znalazłem na jakimś anglojęzycznym forum informację o porcie 098. Okazało się, że za pierwszym razem coś nie tak poszło i faktycznie udało się wykonać adaptację na porcie 060.

Dla potomnych: Adaptacja przepustnicy 1.4 16V BBY port 060.

Dziękuję, pozdrawiam.

PS. Na prawdę ciężko znaleźć potwierdzone informacje na ten temat.

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2784
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: kapi » 05 sierpnia 2013, 10:16

na stronie podałem link :

a cytat z tej strony :

PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNICĄ DBW (protokół KWP-2000)


(Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół KWP-2000 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika"). Niektóre przykłady pojazdów, w których sterownik silnika wykorzystuje KWP-2000 ( rok prod. 2002 + ): / A4 / Passat / Touareg.



Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

[Wybór]

[01 - Silnik]

[Nastawy podst. - 04]

Wybierz grupę "060".

[Idź!]

Na górze ekranu powinna pojawić się informacja: Nastawy podstawowe: OFF. Kliknij przycisk:

[ON/OFF/Dalej]

Powinien pojawić się komunikat: Nastawy podstawowe: ON.

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie kliknąć:

[ON/OFF/Dalej] wyłączając w ten sposób Nastawy podstawowe.

Na górze ekranu powinna pojawić się informacja: Nastawy podstawowe: OFF

[Gotowe, powrót]


to jest cała procedura i należy jej przestrzegać.

Awatar użytkownika
jerry1333
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 134
Rejestracja: 06 maja 2012, 11:22
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 1.4 TDI/70 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: jerry1333 » 05 sierpnia 2013, 11:19

@kapi:
Zrzut ekranu po wejściu na stronę :)

vag.com.png


Poprawiony link: http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9


valdi7777
-#user
-#user
Posty: 2
Rejestracja: 01 września 2013, 19:31
Lakier: Morski Admirał
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: valdi7777 » 09 września 2013, 13:14

witam czy taki kabel od diagnostyki reno z allegro będzie pasował do fabii I z programem vag 2.5
http://allegro.pl/interfejs-diagn-ddt20 ... 00769.html
mam takowy z góry dz. za odpowiedzi
pozdrawiam

Awatar użytkownika
zlloty
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 672
Rejestracja: 07 maja 2010, 10:34
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: zlloty » 09 września 2013, 13:59

Najlepiej napisz do Viakena (producenta kabla), ale szczerze wątpię.

arekturbo
-#user
-#user
Posty: 1
Rejestracja: 14 września 2013, 21:50
Lakier: Morski Admirał
Silnik: 1.9 SDI/64 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: arekturbo » 14 września 2013, 21:55

Koledzy jestem posiadaczem fabii II 1,4 Tdi 70km z 2010r -wersja przed liftem.
doradźcie jaki kabelek kupić żeby odczytywać błędy i zmieniać resztę ustawień w mojej fabce :)
wszędzie na allegro kable do 2008 roku ;/
a moja fabia nie różni się praktycznie niczym od mojej poprzedniej FI 1.4Tdi z 2007r ;/

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2784
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Odp: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: kapi » 15 września 2013, 10:31

arekturbo pisze:Koledzy jestem posiadaczem fabii II 1,4 Tdi 70km z 2010r -wersja przed liftem.
...........
wszędzie na allegro kable do 2008 roku ;/
a moja fabia nie różni się praktycznie niczym od mojej poprzedniej FI 1.4Tdi z 2007r ;/

Różni się elektroniką.
Kupisz kabel za 1700 od viakena ? Teraz vcds się nazywa.

megazenia2104
-#user
-#user
Posty: 4
Rejestracja: 27 sierpnia 2013, 14:15
Lakier: Orange Cayenne metalic
Silnik: 1.2 TSI/110 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: megazenia2104 » 18 września 2013, 13:13

JA mam ten interface , ale nie wiem jak go zainstalowali

Awatar użytkownika
lik10
-#user
-#user
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2011, 08:30
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: lik10 » 24 stycznia 2014, 13:34

Witam

Widzę że tu też jest dużo pytań, komu jaki kabelek będzie pasował. Znalazłem na Germańskich stronkach rozpiskę do kiedy jakie auteczko można zdiagnozować odpowiednim kabelkiem :hurra:

Mam nadzieje że się przyda.

kabelek->model samochodu
Obrazek



Wróć do „Diagnostyka - oprogramowanie, interfejsy,”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość