Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Jak w domowym zaciszu zdiagnozować co dolega naszemu autku.
Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2790
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: kapi » 04 czerwca 2013, 19:48


Awatar użytkownika
patrick54
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 27
Rejestracja: 23 maja 2011, 13:07
Lakier: Błękit Race metalic
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: patrick54 » 04 czerwca 2013, 20:25

Byłem na stronie Viaken.pl ale powiem szczerze, że nadal nie wiem jakie są istotne różnice w tych kablach? Chodzi mi o to, że nie chce zapłacić za kabel 1000 zł, ale też nie chce kupić czegoś z 3 dyszki i za chwilę okaże się, że warto było stówkę dołożyć, bo ten tani nie działa. Dlatego prosił bym o jakieś konkrety, bo przepraszam nie chce nikogo urazić, ale znaleźć strone z tym sprzętem to też potrafię, ale nie używałem żadnego z nich, dlatego liczę na radę użytkowników. Na codzień zajmuje się troszeczkę inną branżą oddaloną o lata świetlne od motoryzacji (prowadzę sklep zoologiczny :) ), dlatego też o elektronice samochodowej wiem nie za wiele.

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2790
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: kapi » 04 czerwca 2013, 20:49

dlatego kupując ten za 30 zł jesteś po "bezpiecznej" stronie mocy :)
do F1 jest wystarczający.
do tego poszukaj program VAG-COM w wersji 4.09 , ja używałem 3.11

ale jak jesteś "zielony" to do zmiany licznika i kodowania kluczy zaproś kogoś kto to przynajmniej raz robił. no i musisz znać PIN z liczników.

domykanie najszybciej zrobisz poprzez moduł z alarmu samochodowego.
sposób podany przez kolege mss - do tego trzeba mieć wiedze .

Awatar użytkownika
House
-#user
-#user
Posty: 15
Rejestracja: 10 kwietnia 2013, 23:04
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: House » 12 czerwca 2013, 00:09

Cześć, kupiłem kabelek VAG KKL OBD2 do swojej fabki 1 z 2004roku. Mam dwa pytania do specjalistów którzy już się zajmowali tematem :

1. Czy vag-com można sciągnąć bezpłatnie czy jest to płatne oprogramowanie? Jeśli darmowe to skąd ?

2. Czy kabelek zadziała z windows 8 ?


Awatar użytkownika
enemik
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 673
Rejestracja: 15 czerwca 2009, 19:33
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: enemik » 12 czerwca 2013, 07:45

musisz dobrze poszukać to znajdziesz za darmo vag-com 3.11 najszybciej chyba taka wersję znajdziesz ( działającą) oczywiscie pirat bo ten program jak chyba każdy do tego celu służący nie jest darmowy chyba poza polski vag 2.5 co do W8 to kabel może i by poszedł jak będą sterowników natomiast vag-com 3.11 .
już będzie miał problemy bo na W7 już trzeba go było zmuszać do działania
było czerwone kombi 1,4 16V 101KM/74kW
jest beżowe kombi 1,8 TSI 160KM(narazie)118kW

Awatar użytkownika
House
-#user
-#user
Posty: 15
Rejestracja: 10 kwietnia 2013, 23:04
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: House » 14 czerwca 2013, 20:53

Dzięki za odpowiedz. Dziś przyszedł kabel. Nawet nie mam rara na lapku żeby rozpakować stery. Chyba nie będę kombinował i po prostu pożyczę jakiegoś starszego lapka. Co do aplikacji to dostałem do kabla jakiś program do czytania błędów SCANTOOL czy będzie wystarczający czy raczej poszukać tego który polecacie w w. 3.11?

Prześlę zaraz link z moim problemem. Przy 2 tys obrotów wypadają zapłony przy 3tys już nie ma tego problemu i w innym zakresie. Pojawia się tylko przy 2000obr. Co możecie zaobserwować na filmiku- pedał trzymam w jednej pozycji zarówno przy 2tys jak i przy 3tys :) wymieniłem już świece obstawiam jeszcze egr, przepustnice, czujnik temp płynu, cewki ale to komp może mi coś podpowie.

http://www.youtube.com/watch?v=V3UNn_5b ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
enigma2s
-#user
-#user
Posty: 9
Rejestracja: 05 lipca 2007, 11:37
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

VAG - w KRK

Postautor: enigma2s » 19 czerwca 2013, 02:12

Witam

Czy ma ktoś może VAG'a w KRK bo mam podejrzenie że jakaś mi cewka pada w silniku.
Narazie nie wyskakuje jakiś błąd na desce ale auto zaczęło przerywać podczas jazdy i coś słabo się zbiera na niskich obrotach a spalanie mam o 4 l większe niż normalnie.

Może mi ktoś pomóc?

Pozdrawiam
Kiedyś POLO teraz Fabia Combi

Awatar użytkownika
.kamil004.
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 29 maja 2012, 23:35
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: .kamil004. » 25 czerwca 2013, 19:56

Mam pytanko, probuje sie doszukac czy da sie zmienic ilosc przetarc wycieraczki po spryskaniu szyby.
Zaprogramowalem tzw. komfortowa prace wycieraczek ale ilosci przetarc nie widze, czy ktos sie orientuje czy sie da?

Widzialem tez temat odnosnie kalibracji paliwa, u mnie mozna tylko wskazowke a czy da sie skorygowac trip komputer? tak jak w F2

I taka ciekawostka , znalazlem w sekcji 17instruments potem measurments blocks i bodajrze 2 kanal, jest pokazywane info o ilosci paliwa w baku w litrach ;) jak komp pokazywal 0km to w baku jest 3L paliwa niby.
Jest Fabka Active 2006
Byla Felicia LXi 1.3 68KM-1997r

GG: 913393
Kom: 796-791-096 Masz problem? Dzwon!
Jesli macie problem na terenie Warszawy chetnie pomoge.
Posiadam VAGa, jesli ktos chetny na odczyt bledow itp. prosze dzwonic.

lukab88
-#user
-#user
Posty: 50
Rejestracja: 16 czerwca 2011, 18:31
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

Postautor: lukab88 » 27 czerwca 2013, 08:48

Witam, wiecie może jakie powinno być napięcie na poszczególnych świecach ? Ponieważ u mnie silnik jak się nagrzeje to przerywa, szarpie i brak mu mocy. Dopiero przy 3 tys. zaczyna jakoś jechać. Gdy zacznie przerywać wyskakuje błąd spalania stukowego i skład mieszanki za ubogi na Bank 1. Świece są ok bez nalotu, czyste. Sprawdzałem też sondę i napięcie skacze od 0,08 do 0,77. Macie jakieś pomysły ? U mnie napięcie wygląda tak:
Załączniki
cewka jalowy.jpg
Napięcie na biegu jałowym

dnn
-#user
-#user
Posty: 4
Rejestracja: 31 stycznia 2013, 01:20
Lakier: Błękit Dynamic
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Adaptacja przepustnicy

Postautor: dnn » 03 sierpnia 2013, 01:11

Witam,

Widział ktoś może gdzieś instrukcję do adaptacji przepustnicy 1.4 16V BBY ? Nie mogę nigdzie znaleźć a zależy mi na czasie. Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam



Wróć do „Diagnostyka - oprogramowanie, interfejsy,”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości