Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

Fabia II Benzyna poszukuje/pomoc w ocenie

Wszystko co pomoże przyszłemu nabywcy w zakupie auta, prośby o ocenę danych ogłoszeń.
konvi
-#user
-#user
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: 1.4 16V/85 KM
Aktualne auto: Daewoo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Fabia II Benzyna poszukuje/pomoc w ocenie

Postautor: konvi » 25 maja 2017, 14:57

Witam wszystkich forumowiczów.
Od pewnego czasu poszukuję nowego samochodu. Od razu zaznaczam, że nie znam się niestety za bardzo na motoryzacji. :oops:
Poszukuję pewnego, w miarę nowego (5 letniego) samochodu w benzynie. Wybór padł na Fabię II (chciałbym coś z rocznika 2013r. lub ew. młodsze). Ostatnio wpadła mi w oko taka sztuka.
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... 387af72784
Co o niej sądzicie?
Zastanawia mnie kilka kwestii:
1. Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas oględzin/wizyty u mechanika?
2. instalacja gazowa - szukam czegoś w benzynie, nigdy nie byłem przekonany do instalacji gazowych, nie planuje też pokonywać takich dystansów żeby instalacja była mi niezbędna. W tym egzemplarzu wiem, że jest to fabryczna instalacja ale nie mam pojęcia jak ona się spisuje we współpracy z tym silnikiem? Czy jazda z założoną instalacją gazową głównie na benzynie ma sens? czy
3. Żywotność - powyższy egzemplarz ma już spory przebieg, zastanawiam się jak wygląda jego żywotność, chciałbym, żeby auto posłużyło mi jeszcze ładnych parę lat i nie chciałbym być zmuszony wkrótce go sprzedawać bądź dokonywać jakiś gruntownych (=bardzo kosztownych) remontów
[/list]
Może macie namiary na kogoś kto chce sprzedać "pewną" Fabię, najlepiej z Łodzi lub okolic.
Z góry wielkie dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
jacekpk
-#moderator
-#moderator
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia II '11
Kontaktowanie:

Re: Fabia II Benzyna poszukuje/pomoc w ocenie