CB Radia

Wszystko związane z Radiami CB oraz urządzeniami nawigacyjnymi.
Awatar użytkownika
Goldi
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 1949
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 22:07
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Status: Offline

Postautor: Goldi » 16 kwietnia 2012, 18:06

kapi pisze:tak powoli zmierzam do zakupu radia : > klik <
prosiłbym o opinie. jest to "odpowiednik" Harry II - oczywiście wymiarami :)
zależy mi żeby radio miało 115-116 mm szerokości bo więcej nie mam miejsca ;)
ew. inny model który spełniałby kryterium szerokosći.


Ja posiadam już 5 lat President Johnny II w zestawie z anteną Midland ML 145 i powiem Ci że lata to świetnie więc jak masz okazję zakupu tego radia to polecam.Jest tańsze od Harry II a równie dobre.To radyjko które załączyłeś w linku jest praktycznie takie samo jak wspomniane moje ale nie znam "osobiście" tego producenta więc trudno mi się wypowiedzieć na ten temat.Musiałbyś porównać specyfikacje producenta.Jeśli jakościowo jest dobry to się nie zastanawiaj tylko kupuj. :)
Pozdrawiam Marcin

Urodziłem się zmęczony i żyję po to, aby odpocząć.


>Moja Fabia<

Awatar użytkownika
jszalanski
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 12
Rejestracja: 21 lutego 2012, 10:08
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: jszalanski » 16 kwietnia 2012, 18:15

ja od 5 lat uzytkuję chińczyka TTI 770 + poczatkowo Sirio ML145 (to było na focusie) a na fabkę sprawiłem sobie krótszą Sirio a100

fajnie to chodzi, na 145 było praktycznie bez szumów - im dłuższa antena tym lepiej

w służbowym posiadam President Johny II + Sirio ML145 i ... szczerze mówiąc nie jest w jakis sposób znaczaco lepiej.
jszalanski
Fabiśka 1,4 16V kombi '08
CB TTI 770 + Sirio AS 100

Dawniej:
Kombifoka 1,8 TDCi '03
Palio Weekend 1,2 EL '03

Awatar użytkownika
Goldi
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 1949
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 22:07
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Status: Offline

Postautor: Goldi » 16 kwietnia 2012, 22:24

jszalanski,

mój znajomy ma radyjko TTI i też sobie chwali.Tak naprawdę to radyjko musi mieć wyciszenie szumów, jeśli zaś chodzi o zasięg to zależy nie od długości anteny ale głównie od cewki.
Na trasy jak najbardziej najmocniejsza z dobrą cewką, do miasta może być krótsza bo i tak skracasz zasięg aby się nie nakładał sygnał.
Pozdrawiam Marcin

Urodziłem się zmęczony i żyję po to, aby odpocząć.


>Moja Fabia<

Awatar użytkownika
Havier
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 389
Rejestracja: 23 stycznia 2012, 20:30
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Havier » 16 kwietnia 2012, 22:57

a ja kupilem radio i antene za 300 zl i jestem bardzo zadowolony, firmy teraz nie podam bo nie pamietam ale jakas zwykla niby tandeta. dziala odbrze, zasieg wystarczajacy na trasy jakimi ja sie w Polsce poruszam ;) Antene mam chyba 50 cm, nie mierzylem :D


Awatar użytkownika
Scobel89
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 401
Rejestracja: 25 grudnia 2009, 12:12
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Scobel89 » 17 kwietnia 2012, 14:04

kapi pisze:tak powoli zmierzam do zakupu radia : > klik <
prosiłbym o opinie. jest to "odpowiednik" Harry II - oczywiście wymiarami :)
zależy mi żeby radio miało 115-116 mm szerokości bo więcej nie mam miejsca ;)
ew. inny model który spełniałby kryterium szerokosći.


Gorąco i polecam radyjka STABO.
Sam osobiście używaj już od ponad roku radyjka STABO 3001e ASC + antena SIRIO AS100 i jestem z niego bardzo zadowolony. Jedynym mankamentem jest funkcja ASC którą trzeba sobie wyregulować bo te oryginalne ustawienie ASC strasznie cieło rozmowe i robiła się z tego mała czkawka. Ja osobiście sobie sam ją wyregulowałem bo nie jest to trudne. Ewentualnie zawsze możesz oddać radyjko do serwisu wtedy nie tracisz gwarancji.

Ja bawiłem się takim małym pokrętełkiem "rysunek 3" w lutowanie sie NIE bawiłem
-> http://www.cb-mania.pl/forum/lofiversio ... t1022.html
Po tym zabiegu hula jak ta lala :super:

Osobiście bardzo ci polecam radyjko Stabo 3001e
Zapraszam --> Octavia by Scobel89
Zapraszam --> Fabia by Scobel89

Octavia 1.6 BFQ 102KM - Obrazek
Fabia 1.2 AZQ 64KM - Obrazek

Pozdrawiam
Scobel89

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2830
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kapi » 22 kwietnia 2012, 18:38

dziś oglądałem w Norauto tego STABO 3003 - droższy był ok. 70-80 zł wzgl. ceny ze sklepu internetowego :/
zrobił na mnie ( laiku) dobre wrażenie. myśle że to bedzie dobry wybór. teraz trzea budżet zaplanować i do dzieła ;)
dla uzupełnienia informacji - antena bedzie Triflex Sirio montowana w miejsce oryginalnej. :) bedzie to system "dla każdego" :) bez ciągania kabli za każdym razem.

Awatar użytkownika
dark
-#user
-#user
Posty: 62
Rejestracja: 09 czerwca 2010, 21:43
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: dark » 23 kwietnia 2012, 19:46

kapi pisze:dziś oglądałem w Norauto tego STABO 3003 - droższy był ok. 70-80 zł wzgl. ceny ze sklepu internetowego :/
zrobił na mnie ( laiku) dobre wrażenie. myśle że to bedzie dobry wybór. teraz trzea budżet zaplanować i do dzieła ;)
dla uzupełnienia informacji - antena bedzie Triflex Sirio montowana w miejsce oryginalnej. :) bedzie to system "dla każdego" :) bez ciągania kabli za każdym razem.


Nawet nie wiedziałem że są takie anteny. Proszę o tutorial z montażu :)

[ Dodano: 24-05-2012, 21:48 ]
I jak zamontowałeś tego Triflex-a ?

fabia234
-#user
-#user
Posty: 15
Rejestracja: 18 października 2012, 16:46
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.4 TDI/70 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: CB Radia

Postautor: fabia234 » 18 października 2012, 16:55

A czy montując taką Triflex Sirio trzeba miesc jakies doswiadczenie w demontazu podsufitki czy za pierwszym razem powinno sie udac bez szkod? :-)

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2830
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re:

Postautor: kapi » 18 października 2012, 17:01

dark pisze:I jak zamontowałeś tego Triflex-a ?


fabia234 pisze:A czy montując taką Triflex Sirio trzeba miesc jakies doswiadczenie w demontazu podsufitki czy za pierwszym razem powinno sie udac bez szkod? :-)



dla zainteresowanych - wklejam linka do forum OCP : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50215
nie trzeba się logować, chłopaki opisują co i jak. jak działa itp.

ja na razie mam inny cel. aż tyle nie jeźdze by zakładać CB. ale dla mnie temat jest rozwojowy.

:ok:

Awatar użytkownika
dark
-#user
-#user
Posty: 62
Rejestracja: 09 czerwca 2010, 21:43
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: CB Radia

Postautor: dark » 26 października 2012, 22:57

fabia234 pisze:A czy montując taką Triflex Sirio trzeba miesc jakies doswiadczenie w demontazu podsufitki czy za pierwszym razem powinno sie udac bez szkod? :-)


Nie trzeba mieć żadnego doświadczenia, ja to robiłem pierwszy raz i nie było problemów. Jeśli uszkodzisz zaczepy do podsufitki to można je za grosze dokupić w ASO.



Wróć do „CB Radio/GPS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość