Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F2] Fabia II z LPG - Check Engine

wszystko o napędzie LPG
spambootle
-#user
-#user
Posty: 26
Rejestracja: 29 lipca 2012, 16:05
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Fabia II z LPG - Check Engine

Postautor: spambootle » 14 października 2012, 18:22

Witam od jakiegoś czasu co 3-4 miesiące (nie ma reguły) zapala mi się pomarańczowa ikona silnika (check engine)

Dwa razy skasowałem błąd bez sprawdzania co to (ponoc sonda lambda - tak mi powiedziano).
Jednak teraz zczytałem błąd i wygląda to następująco:


VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: XXXXXXX
Component and/or Version: XXXXX 1.2l 4V XXXX
Software Coding: 00000X1
Work Shop Code: XXX XXXX
1 Fault Found:
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

czy będzie to wina gazu ? jechać do firmy która go montowała ?
Ostatnio zmieniony 14 października 2012, 21:45 przez spambootle, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2784
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Fabia II z LPG - Check Engine

Postautor: kapi » 14 października 2012, 18:56

mieszanka za uboga :
– Sprawdzenie regulacji lambda
– Sprawdzanie filtra paliwa z zaworem regulacji ciśnienia
– Sprawdzenie wtryskiwaczy

tyle z instrukcji.

jedź do gazownika niech dobrze :!: wyreguluje instalacje i nie mówi że ten typ tak ma.... albo zapowiedz, że jedziesz do innego gazownika na regulacje na jego koszt.

w swojej OII też to przerabiałem, poprawna regulacja błąd wyeliminowała.

mietpet1
-#user
-#user
Posty: 4
Rejestracja: 30 listopada 2014, 16:38
Lakier: Szary Anthracite metalic
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F2] Fabia II z LPG - Check Engine

Postautor: mietpet1 » 30 listopada 2014, 21:45

Witam kolegów.
Po przeczytaniu postu doszedłem, - tak jak mi się wydawało -, do przyczyny palącego się dżeka.
Jestem w posiadaniu fabki I z 2003 roku, mam problem z palącym się dżekiem :( , czy jest to taka sama sytuacja jaką opisuje "kapi"? Czekam na odpowiedź, może ktoś z kolegów był w takiej samej sytuacji. Pozdrawiam miet. :cwaniak:



Wróć do „LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości