Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

F2 korozja po wewnętrznej stronie pokrywy silnika

Wszystko o problemach blacharskich i lakierniczych.
tormen
-#user
-#user
Posty: 27
Rejestracja: 03 kwietnia 2014, 00:25
Lakier: Szary Stone metallic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

F2 korozja po wewnętrznej stronie pokrywy silnika

Postautor: tormen » 09 kwietnia 2014, 19:35

Witam,
niedawno kupiłem auto, sprawdzałem je w zasadzie wszędzie i nie było oznak korozji. Dziś dolewając płynu do spryskiwaczy podnosiłem maskę i poczułem, że coś się łuszczy, znalazłem purchla od spodu. Przeraziłem się i nie wiem za bardzo jak to możliwe, że nie zauważyłem tego wcześniej. Nie mam teraz pojęcia jak sprawę ogarnąć, zabezpieczyć, gdzie i u kogo, czym i w ogóle. Domyślam się, że trzeba zeskrobać do żywej blachy, posmarować brunoxem lub czymś podobnym, żeby to nie szło dalej. Załączam zdjęcie, co możecie poradzić z takim problemem? :(
Obrazek

Awatar użytkownika
TOMUŚ
-#junior admin
-#junior admin
Posty: 2326
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 20:41
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.2 TSI/90 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: F2 korozja po wewnętrznej stronie pokrywy silnika

Postautor: TOMUŚ » 09 kwietnia 2014, 20:58

Witam .
Jeśli masz auto serwisowane co roku w aso to to gwarancja obejmuje i ci to po cieżkich bojach lub nie, na gwarancji zrobią.
Pozdrawiam,
Tomek

gadu: 7297471 - przed rozmową przedstaw się :)

tormen
-#user
-#user
Posty: 27
Rejestracja: 03 kwietnia 2014, 00:25
Lakier: Szary Stone metallic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: F2 korozja po wewnętrznej stronie pokrywy silnika

Postautor: tormen » 09 kwietnia 2014, 21:56

Niestety, tylko przez dwa pierwsze lata była serwisowana w Aso :(
Oglądał lakiernik, w sumie pierdółka, zdarza się w F2. Zeszlifował rudą, odtłuścił, dał brunox i po temacie :)

Awatar użytkownika
Goldi
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 1949
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 22:07
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Status: Offline

Re: F2 korozja po wewnętrznej stronie pokrywy silnika

Postautor: Goldi » 10 kwietnia 2014, 19:27

Spokojnie jeśli po gwarancji prowadzisz książkę serwisową w jakimkolwiek warsztacie (nie musi być serwisowane w ASO!) i korozja nie jest wynikiem ingerencji mechanicznej to masz 10 lat gwarancji korozyjnej a w modelach po FL 12 lat.WARUNEK KONIECZNY TO WPISY DOKSIĄŻKI SERWISOWEJ PRZY KAŻDEJ WYMIANIE OLEJU czyli co 15 kkm lub co roku.Wiem to z własnej praktyki.Jakbyś miał problemy to daj znać coś zadziałamy aby gwarancje uznali.Napisz jeszcze w którym miejscu wyszła ta korozja bo ze zdjęcia nie wiele widać.
Pozdrawiam Marcin

Urodziłem się zmęczony i żyję po to, aby odpocząć.


>Moja Fabia<


tormen
-#user
-#user
Posty: 27
Rejestracja: 03 kwietnia 2014, 00:25
Lakier: Szary Stone metallic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: F2 korozja po wewnętrznej stronie pokrywy silnika

Postautor: tormen » 10 kwietnia 2014, 23:52

Witam, dzięki za odpowiedź. Ruda wyszła na samym czubie maski. Jak podniesiesz to na wysokości znaczka.
Z tego co wiem, to poprzedni i jedyny właściciel zrobił w ASO ze dwa przeglądy, potem dał spokój i serwisował prywatnie bez udokumentowanych wpisów. Pogadałem z lakiernikiem i ze względu na koszty (przysłowiowe 0.5), niewielką szkodliwość i chęć spokoju zrobiłem u niego. Szlif (od razu pokazała się czysta blacha), odtłuszczenie, brunox i wydaje się (mam nadzieję) sprawa załatwiona na dłużej. To dziwne, że w aucie, któremu jeszcze nie stuknęło 5 lat pojawia się korozja, a jestem święcie przekonany, że nie było stłuczki.



Wróć do „Blacharstwo i lakiernictwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości