Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

Łódź - czyszczenie i adaptacja przepustnicy

coś dla tych, którzy nie lubią korzystać z ASO
Awatar użytkownika
seven
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 269
Rejestracja: 23 lipca 2012, 11:37
Lakier: Pomarańcz Tangerine metallic
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Łódź - czyszczenie i adaptacja przepustnicy

Postautor: seven » 17 sierpnia 2012, 08:33

Może ktoś polecić sprawdzony i porządny warsztaty w Łodzi, który wyczyści profesjonalnie przepustnice? I ile taka przyjemność kosztuje?
Obrazek - Fabia I Comfort HB 1.4 MPI 60KM 2000r. LPG

Awatar użytkownika
zlloty
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 672
Rejestracja: 07 maja 2010, 10:34
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: zlloty » 20 sierpnia 2012, 12:26

Stary, nie zawracaj sobie głowy warsztatami, sam to zrobisz w pół godziny. Wystarczy Torx, odkręcasz 3 śruby kolektora dolotowego, kolejne 4 przepustnicy, odpinasz wtyczkę, wyciągasz, czyścisz wedle uznania, potem nowa podkładka, skręcasz wszystko, włączasz zapłon na 20 sekund (zrobi się adaptacja przepustnicy) i gotowe. Poziom skomplikowana podobny, jak przy wymianie filtra powietrza.

Awatar użytkownika
seven
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 269
Rejestracja: 23 lipca 2012, 11:37
Lakier: Pomarańcz Tangerine metallic
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: seven » 20 sierpnia 2012, 13:10

Ok, ale w takim razie juz sie gubie. Czytałem, że wtedy gdy odłączy się wtyczke, to konieczna jest adaptacja ale vagiem, a nie polegająca na tym, że włączy się zapłon i poczeka.
Obrazek - Fabia I Comfort HB 1.4 MPI 60KM 2000r. LPG

Awatar użytkownika
djcargo
-#user
-#user
Posty: 43
Rejestracja: 22 maja 2012, 11:48
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.2 TSI/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: djcargo » 20 sierpnia 2012, 14:06

Nie wiem jak jest w Fabii I, ale w Fiacie Stilo ściągałem sobie rurę z przepustnicy i na odpalonym silniku psikałem do środka sprayem do czyszczenia przepustnic (do kupienia w każdym motoryzacyjnym).
Druga osoba dodawała gazu, tak, żeby przepustnica się otwierała i już.

Oczywiście nie wyczyści się jej super dokładnie - tak jak w domowym zaciszu po wymontowaniu z auta, ale mi w zupełności pomogło. Auto wcześniej mi się dusiło, a przy dojeżdżaniu do skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały do 0 i silnik gasł - po akcji ze sprayem już tak nie miałem.

W na forum Stilo też straszyli o adaptacji, więc nic nie odłączałem :)
Pozdrawiam, Łukasz


Awatar użytkownika
zlloty
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 672
Rejestracja: 07 maja 2010, 10:34
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: zlloty » 24 sierpnia 2012, 10:56

seven pisze:Ok, ale w takim razie juz sie gubie. Czytałem, że wtedy gdy odłączy się wtyczke, to konieczna jest adaptacja ale vagiem, a nie polegająca na tym, że włączy się zapłon i poczeka.


To jest dokładnie "ta sama" adaptacja. Myk ze stacyjką jest taki - włączasz zapłon i czekasz. Po 6 sekundach komputer sprawdza, czy potrzebna jest adaptacja przepustnicy. jeśli uzna, że tak, robi ją dokładnie tak samo, jak z VAGa. Różnica polega na tym, że robiąc adaptację VAGiem dowiesz się, czy przebiegła prawidłowo.

Awatar użytkownika
seven
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 269
Rejestracja: 23 lipca 2012, 11:37
Lakier: Pomarańcz Tangerine metallic
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: seven » 24 sierpnia 2012, 11:28

Ok już wszystko wiem w takim razie :) dzięki
Ostatnio zmieniony 24 sierpnia 2012, 11:28 przez seven, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek - Fabia I Comfort HB 1.4 MPI 60KM 2000r. LPG



Wróć do „Warsztaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości