Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

Polecane warsztaty!!

coś dla tych, którzy nie lubią korzystać z ASO
konfuzja
-#user
-#user
Posty: 23
Rejestracja: 27 października 2011, 09:49
Lakier: Czerwień Corrida
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: konfuzja » 14 listopada 2011, 14:57

Panowie, czy na południu Krakowa (konkretnie Ruczaj) znajde jakiś sensowy warsztat, który by mi porządnie zrobił rozrząd w fabii 2004 r. 1.4 benzyna 75KM? Czy raczej od razu atakować Pana Irka z Biskupińskiej 23? Auto ma przejechane niecałe 87 tys. km i pora zrobić rozrząd z pompą wody za jednym zamachem. Dodatkowo zawieszenie na progach zwalniajacych skrzypi jak stara wersalka, a przy hamowaniu autem buja jak na łódce, zatem trzeba będzie pewnie sporo pogrzebać w zawieszeniu. Zatem czeka mnie grubsza i kosztowna wizyta w warsztacie. Do kogo uderzać?
A propos, słyszałem też pozytywne opinie o mechaniku z Fiołkowej 21 (Kraków), który jest tańszy od p. Irka i ma dobre ceny na części, ale ile w tym prawdy?
Skoda fabia wyprodukowana 21 czerwca 2004 roku.

Awatar użytkownika
sid
Administrator
Administrator
Posty: 1700
Rejestracja: 17 maja 2010, 19:18
Lakier: Czerń Magic perła
Silnik: 1.9 TDI/160KM ++
Aktualne auto: Škoda Fabia 1 RS
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: sid » 22 listopada 2011, 15:03

Pomimo że na Fiołkową mam rzut beretem to jednak pojechałbym do sprawdzonego przez forumowiczów P. Irka na Biskupińską.

Serwet
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 56
Rejestracja: 07 marca 2011, 10:25
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Serwet » 02 grudnia 2011, 11:39

Witajcie,

dla osób z Poznania i okolic polecam szczególnie:

1. Elektryk - ma warsztat w Przeźmierowie, na ul. Ogrodowej, tel.: (61) 8141123 - cenowo jest dość przystępny, ale przede wszystkim bardzo dokładny i nie słyszałem jeszcze żeby czegoś nie potrafił naprawić. Jedyny problem, że ma non-stop pełno ludzi i czasami ciężko się umówić. Robiłem u niego w poprzednim samochodzie centralny zamek, bo wariował ostro, w nocy się otwierał i wył alarm - po wizycie u elektryka spokój, a niedawno w skodzie miałem problem, że po zamontowaniu niefabrycznego radia rozładowywał mi się akumulator i jak zwykle jedna krótka wizyta i po problemie.

2. AUTO-SERWIS SKODA S.C., ul. Rivoliego 14, Luboń - warsztat prowadzony przez dwóch mechaników skody (jeden z nich jeszcze w zeszłym roku był szefem warsztatu w jednym z serwisów w Poznaniu, drugi był mechanikiem w serwisie), namiary na nich dostałem od znajomego, który u jednego z tych mechaników serwisuje już od prawie 20 lat wszystkie swoje skody. Ostatnio robiłem u nich przegląd na 45 tys. i jestem bardzo zadowolony, robią wszystko przy kliencie, nawet proszą, żeby podejść, pokazują co jest ewentualnie do zrobienia i tłumaczą dlaczego, jak również wskazują, że coś będzie w niedalekiej przyszłości do wymiany ale na razie można jeździć. Innymi słowy nie ma zbędnego naciągania na wymiany i narażania klienta na zbędne koszty. Dla przykładu podam, że za przegląd biorą 140 zł (+ koszt filtra oleju i olej(pracują na olejach Shella - przy czym płaci się tylko za tyle oleju ile faktycznie wlali, jeżeli ktoś chce mieć w butelce trochę na zapas to też nie ma problemu).

U mnie serwis z olejem i filtrem wyszedł ok. 250 zł brutto. Dla porównania w jednym ASO w Poznaniu zaśpiewali mi 570 zł brutto, w drugim 600-650 zł.

Naprawdę rzetelny warsztat i śmiało mogę stwierdzić, że po dłuższych poszukiwaniach znalazłem warsztat w którym mogę spokojnie serwisować skodzinkę.

[ Dodano: 02-12-2011, 11:43 ]
P.S. Poniżej skan wizytówki do warsztatu.
Załączniki
SKODA.jpg

Szczypior
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 119
Rejestracja: 25 maja 2011, 21:54
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 2.0 MPI/115 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szczypior » 03 grudnia 2011, 14:17

Dla wszystkich z okolic Poznania Polecam gorąco mojego mechanika jeszcze nigdy mnie nie zawiódł i zawsze solidnie jest wszystko zrobione a co najważniejsze ceny bardzo przystępne :]

Obrazek

Obrazek


SkoDa
-#user
-#user
Posty: 4
Rejestracja: 21 stycznia 2012, 11:04
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: SkoDa » 21 stycznia 2012, 11:18

Witam chciałem się wypowiedzieć na temat serwisu z ul. Prandoty. Kiedy byłem jeszcze laikiem pojechałem tam swoją skodą felicią na przegląd. Co trzeba zostało wymienione czyli olej, filtry itp. itd. Dodatkowo wymieniono również tarcze co jak się potem okazało było zupełnie nie potrzebne, a jako osoba nie znająca się w temacie zawierzyłem mechanikowi. Czyli jednym słowem zostałem naciągnięty. Druga sprawa śruba korka spustowego została tak przykręcona, że na drugi rok gwint się ukręcił i do wymiany była cała misa olejowa. Trzecia podczas wymiany rozrządu jak się potem okazało został podmieniony komputer. Auto bez żadnego powodu gasło i co chwila przełączało się na tryb spalania stukowego. Nadmieniam że jeździłem z tym problemem do w/w warsztatu jednak wszyscy rozkładali ręce. Polecić go mogę jedynie osobom które się znają na mechanice a nie mają możliwości samemu czegoś naprawiać np. z powodu braku podnośnika. Zresztą na Prandoty też ze sprzętem chyba kiepsko skoro dokręcają śrubki wiertarką a nie wkrętarką. Pozdrawiam.

MIKI
-#user
-#user
Posty: 4
Rejestracja: 03 listopada 2010, 20:57
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MIKI » 21 stycznia 2012, 11:49

Witam Klubowiczów Z GDYNI i mogę smiało polecić Warsztat Pana KRZYSIA na OLGIERDA 27 W GDYNI (Mały Kack ) przy Wielkopolskiej Ma TEŻ SKLEP więc nie ma problemów z częściami .Kilka razy mi doradził przez telefon ,kilka razy naprawiał mi Fabcię i wszystko było super i niedrogo Bardzo polecam!!!

Awatar użytkownika
Goldi
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 1949
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 22:07
Lakier: Błękit Storm metalic
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Status: Offline

Postautor: Goldi » 21 stycznia 2012, 16:30

Chciałbym dołączyć się do kolegów Serweta i Szczypiora i również polecić nieautoryzowany Serwis Skody mieszczących się w Koziegłowach (k. Poznania) ul Piaskowa 1 tel. 603 288 749.Prowadzi go p. Tomek były pracownik jednego z ASO Skoda w Poznaniu.Ma przystępne ceny oraz przede wszystkim robi solidnie.No jedynym mankamentem jest to że nie zawsze robi od ręki ale jak komuś zależy na jakości w dodatku za przystępną cenę to myślę że warto poczekać.

Ja serwisowałem u niego poprzednie auto VW Polo w którym miałem problem z włączającą się kontrolką silnika.Okazało się że jest to wina wiązki która znajduje się przy komputerze po prawej stronie po otwarciu maski.Wszystkiemu była winna wilgoć.Przez kolejne pół roku do momentu sprzedaży problem już się nie pojawił.

Kilka dni temu w mojej Fabce wymieniałem u niego olej Mobil 1 5W50, do tego uzupełnienie płynu chłodniczego, kasacja inspekcji, oraz przegłąd podwozia wraz z zawieszeniem zapłaciłem 210 zł.Dodam jeszcze że podbił mi jeszcze książkę serwisową.

Ciekawe ile zapłaciłbym za to w ASO... he he.

Gorąco polecam...
Ostatnio zmieniony 21 stycznia 2012, 16:34 przez Goldi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Marcin

Urodziłem się zmęczony i żyję po to, aby odpocząć.


>Moja Fabia<

Awatar użytkownika
zlloty
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 672
Rejestracja: 07 maja 2010, 10:34
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: zlloty » 02 lipca 2012, 10:48

No i niestety muszę napisać niepochlebną opinię o Alfa LPG.

Najpierw plusy: chłopaki znają się na rzeczy, montują instalacje przyzwoicie. Auto jeździło, problemów nie było. Ale..

Instalacja: STAG 4, wtryski valtek 3Ohmy

1. zamontowano mi zbyt małe dysze - 1,5 mm. W efekcie reduktor ustawiony był na ciśnienie 1,4 bara (powinno być 1 bar), mnożnik wyskakiwał ponad 1,4.
2. NIE PODPIĘLI sterownika gazu (STAG 4) do sondy lambda - kabelek był zawinięty w wiązce
3. nie wykonali kalibracji na drodze, jedynie ograniczyli się do autokalibracji

Efekt:
ad 1 - układ działał pod zbyt dużym ciśnieniem (ciśnienie na reduktorze), wtryskiwacze otwierały się na zbyt długo w stosunku do benzynowych (mnożnik 1,4). W efekcie następowało znacznie szybsze zużycie instalacji (szczelność połączeń) i wtryskiwaczy (dłużej otwarte cewki).
ad 2 - Stag 4 wprawdzie opiera się na odczytach z ECU, ale mimo wszystko lambda powinna być podłączona. Brak sondy lambda skutkuje jej emulacją przez sterownik gazu (widać ładnie na wykresie napięcia lambdy). Szacuję, że po podłączeniu lambdy spalanie spadnie o ok 10% (do tej pory było o 30% wyższe, niż benzyny).
ad 3 - układ nie był w pełni zestrojony.

Czy zatem odradzam Alfę? Nie, ale trzeba im uważnie patrzeć na ręce.

Awatar użytkownika
szymek krusz
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 208
Rejestracja: 24 października 2011, 15:35
Lakier: Czerwień Corrida
Silnik: 1.4 MPI/68 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: szymek krusz » 02 lipca 2012, 18:41

Ale trzeba się na tym znać jak Ty
Ile u Was kosztuje przegląd BRC po roku eksploatacji?
Ostatnio zmieniony 02 lipca 2012, 18:47 przez szymek krusz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
seven
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 269
Rejestracja: 23 lipca 2012, 11:37
Lakier: Pomarańcz Tangerine metallic
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: seven » 04 września 2012, 12:46

Może ktoś polecić sprawdzony warsztat ze specjalizacją Skody/VW/ w Łodzi?
Obrazek - Fabia I Comfort HB 1.4 MPI 60KM 2000r. LPG



Wróć do „Warsztaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość