Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

Trójmiasto i okolice

autoryzowane stacje obsługi
Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

ASO !!! Skur..synstwo!!!

Postautor: Hildek » 08 listopada 2004, 22:31

A dzisiaj sobie pojechalem na przeglad roczny (na gwarancji fabie mam) i co sie stalo?? Kutasy maja cofnieta licencje... i teraz w Gdansku nie mam serwisu Skody ... To jest niepowazne.... Malo tego, tam gdzie serwisowalem (W.T. Blazewicz) mialem uklad z elektrykiem i on mi zegary lekko przerabial, a teraz nie wiem czy mi gwarancji nie cofna w innym serwisie... Co za popier..... swiat....
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Awatar użytkownika
Bartek1112
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 220
Rejestracja: 08 czerwca 2004, 21:43
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Bartek1112 » 08 listopada 2004, 22:49

Po to polska nie lelegancja francja trzeba sie od tego przyzwyczaic niestety. Przykro mi
Pozdrawia szybki i wściekly Bartuś
Sprzedana - Octavia 1.8T SPORT 210KM+
Sprzedane -BMW E-36 2.8 Schnitzer
Obecnie - Civic Type R

Awatar użytkownika
Wojtas
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 2504
Rejestracja: 02 maja 2004, 16:40
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wojtas » 25 marca 2005, 18:25

Nie wiem czy to zasluguje na pochwale ale...bylem dzisiaj w ASO aby podlaczyli mi fabie pod komputer i okazalo sie.... ze nic nie ma :-D zadnych uchybien, sprawdzali po 3 razy bo nie wierzyli ... To pozostaje mi tylko zyczyc Wam abyscie i Wy znalezli takie ASO w swojej okolicy.

PS do tego chlopaka podobaly sie moje przerobki :twisted: chyba tez lubia chrom jak ja :lol:

aha i jeszcze zostawilem im pliczek ulotek, do kazdej serwisowanej fabi i do kazdej nowo sprzedanej dolacza nasza ulotke :)
Ostatnio zmieniony 25 marca 2005, 23:50 przez Wojtas, łącznie zmieniany 4 razy.
OZ 16" & Fulda Sport Control 205/45/16 :hyhy: & Xenon Eyes :hyhy:

<<<>Fabka by Wojtas<>>>

Najładniejsze auto II Zlotu FCP Grudziądz 2006
Najładniejsze auto III Zlotu FCP Borki 2010
I miejsce rzut oponą, czyli Strongman Borki 2010

Awatar użytkownika
Łukasz
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2004, 23:02
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Łukasz » 25 marca 2005, 22:13

Wojtas to miałes cholerne szczęście ci powiem. Bo teraz co sie słyszy o tych ASO to aż włos sie jeży, ale fajnie ze bedą dodawac nasze ulotki, ja juz rozpoczełem akcje ulotkowania poraz 2- gi, narazie jak patrze na forum to z marnym skudkiem. :?

A Fabii faktycznie tylko pozazdrościć. :-P
For Fun : 200+


Awatar użytkownika
Zygus
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 3737
Rejestracja: 16 września 2004, 22:48
Lakier: Morski Admirał
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Zygus » 25 marca 2005, 22:13

No to widze nie tracisz czasu, tylko reklamam na calego.
No i gratulacje sprawnego autka :-D oby tak dalej jezdzilo bez zadnych problemow
>>> MISTRZ FABIA CLUB POLSKA 2005 <<<

>>> Moja Fabia <<<

Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtas
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 2504
Rejestracja: 02 maja 2004, 16:40
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wojtas » 27 marca 2005, 00:13

Jak pisalem wczesniej ASO w Szczecinku (zach-pom) ma duzego plusa za obsluge !!!

Nie wiem jak ASO w Koszalinie ale na serwis bede jezdzil tylko do Szczecinka !!
OZ 16" & Fulda Sport Control 205/45/16 :hyhy: & Xenon Eyes :hyhy:



<<<>Fabka by Wojtas<>>>



Najładniejsze auto II Zlotu FCP Grudziądz 2006

Najładniejsze auto III Zlotu FCP Borki 2010

I miejsce rzut oponą, czyli Strongman Borki 2010

Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Trójmiasto i okolice

Postautor: Hildek » 12 maja 2006, 21:32

PLICHTA
ul. Morska 80
81-225 Gdynia
tel. 058 / 669 96 96
fax 058 / 669 96 97
www.plichta.com.pl


Zajebali mi 20l benzyny z baku i oslone prawego reflektora (od srodka)
Naprawy gwarancyjne nie zostaly uznane (powiedzieli ze zrobili, a sobie olali)
Wymiane sworznia mechanizmu roznicowego policzyli platnie, chociaz byla to usterka podlegajaca gwarancji.
Ostatnio zmieniony 16 października 2011, 11:53 przez Hildek, łącznie zmieniany 2 razy.
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Zieleń Arctic metallic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 12 maja 2006, 23:56

I TY to puściłeś płazem :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Hildek » 13 maja 2006, 01:40

Mirus ... o paliwie pod domem sie zorientowalem, z cala reszta tez (bo mialem pierdol sporo - w ASO powiedzieli, ze naprawili, a kilka tygodni pozniej spowrotem wszystko wrocilo, niestety bylo juz po gwarancji), a z tym sworzniem mialem sie sadzic, ale jakos czasu zabraklo i to juz prawie rok temu byl, wiec chyba musztarda po obiedzie :/
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Zieleń Arctic metallic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 13 maja 2006, 09:04

Teraz to już tak :(
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA



Wróć do „ASO”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość