Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] Naprawa regulacji temperatury z dokładnym fotostory

Tutaj zamieszczamy pomocne rady wraz ze zdjęciami, jak coś naprawić bądź zmodyfikować.
Awatar użytkownika
Titko
-#user
-#user
Posty: 7
Rejestracja: 27 kwietnia 2010, 20:14
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Titko » 11 czerwca 2010, 21:51

także mam problemy z nadmuchem / z dwóch kratek leci zimne powietrze z dwóch nastepnych ciepłe przy nastawieniu temperatury 18 stopni i tu moje pytanie: czy w fabi wystepują dwa takie silniczki? bo według innego manuala dokładnie taki sam element mam za schowkiem koło dmuchawy, jeśli są dwa to który wymienić/zregenerować?

mar04
-#user
-#user
Posty: 47
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 13:54
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: mar04 » 13 czerwca 2010, 09:49

Titko pisze:także mam problemy z nadmuchem / z dwóch kratek leci zimne powietrze z dwóch nastepnych ciepłe przy nastawieniu temperatury 18 stopni i tu moje pytanie: czy w fabi wystepują dwa takie silniczki? bo według innego manuala dokładnie taki sam element mam za schowkiem koło dmuchawy, jeśli są dwa to który wymienić/zregenerować?

Ten za schowkiem służy do regulacji klapy obiegu powietrza ( z zewnątrz/ wewnątrz) a ten pod konsolą środkowa do regulacji klapki temperatury powietrza . Jednak jeżeli z dwóch kratek leci zimne powietrze, z dwóch nastepnych ciepłe to w twoim przypaku chyba do sprawdzenia są kierownice strumieni powietrza .

Awatar użytkownika
Titko
-#user
-#user
Posty: 7
Rejestracja: 27 kwietnia 2010, 20:14
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Titko » 13 czerwca 2010, 10:43

to ja już nic nie wiem :zakrecony:

byłem na diagnostyce w ASO i na komputerze wyskoczył błąd V-154

dzięki za info.

mar04
-#user
-#user
Posty: 47
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 13:54
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: mar04 » 14 czerwca 2010, 13:15

Titko pisze:to ja już nic nie wiem :zakrecony:

byłem na diagnostyce w ASO i na komputerze wyskoczył błąd V-154

dzięki za info.

V-154 dotyczy kodu błędu 1596 - czyli prawdopodobnie nawalony masz potencjometr klapy recyrkulacji świeżego powietrza (klapa pod schowkiem pasażera)


Awatar użytkownika
Titko
-#user
-#user
Posty: 7
Rejestracja: 27 kwietnia 2010, 20:14
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Titko » 14 czerwca 2010, 19:32

to mnie pocieszyłeś :D
jestem już umówiony z fachowcem, dam znać jak będe już po naprawie.

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia combi
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 11 lipca 2010, 00:42

Titko pisze:dam znać jak będe już po naprawie.


I jak wiesz już ostatecznie co byo przyczyną :?:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

Awatar użytkownika
Titko
-#user
-#user
Posty: 7
Rejestracja: 27 kwietnia 2010, 20:14
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Titko » 12 lipca 2010, 17:01

a wiem :) winowajca to: 6Q1819453A Nastawnik Klapy Nawiewu.
Naprawy dokonałem w Emidzie w Rudzie Śląskiej, tu jeszcze raz wielkie dzięki dla pana Leszka! :) Polecam tego pana, fachowiec!

przejechałem od tego czasu 1500km i klima działa wyśmienicie, przydała się gdy na zewnątrz 35 a przy asfalcie 50 stopni :zdziwko:

uli
-#user
-#user
Posty: 1
Rejestracja: 30 sierpnia 2010, 12:25
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: uli » 30 sierpnia 2010, 12:52

Witam,
a ile kosztowala ta przyjemnosc naprawy w ASO?

Pozdrawiam,

el_reniferro
-#user
-#user
Posty: 11
Rejestracja: 19 lipca 2010, 11:04
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: el_reniferro » 17 września 2010, 22:22

wykorzystałem tego manuala i odniosłem sukces, ale spartoliłem jeden temat po drodze...

a mianowicie odpiąłem pokrętło od sterowania miejsca nawiewu tj: na szybę/na szybę nogi/ na nogi/ na pasażerów. Tam była linka którą wypiąłem żeby usunąć sobie panel żeby nie przeszkadzał. W trakcie prac linka wypięła się również z drugiej strony - przy nagrzewnicy. Wpiąłem z powrotem i poskładałem panel na gotowo. Po zakończeniu prac okazało się że kiedy ustawię na szybę to wieje o "dwie pozycje dalej" czyli minąłem się jakoś z tą linką i teraz nie zgadzają mi się obrazki z faktycznym stanem "wiania"

czy ktoś już coś takiego przerabiał na własnej skórze?? strasznie się spracowałem przy tym nastawniku i jak sobie pomyślę że znowu muszę to rozebrać to chcę być przygotowany żeby nie motać się a szybko poprawić usterkę.

mar04
-#user
-#user
Posty: 47
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 13:54
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: mar04 » 20 września 2010, 11:38

el_reniferro pisze:wykorzystałem tego manuala i odniosłem sukces, ale spartoliłem jeden temat po drodze...

a mianowicie odpiąłem pokrętło od sterowania miejsca nawiewu tj: na szybę/na szybę nogi/ na nogi/ na pasażerów. Tam była linka którą wypiąłem żeby usunąć sobie panel żeby nie przeszkadzał. W trakcie prac linka wypięła się również z drugiej strony - przy nagrzewnicy. Wpiąłem z powrotem i poskładałem panel na gotowo. Po zakończeniu prac okazało się że kiedy ustawię na szybę to wieje o "dwie pozycje dalej" czyli minąłem się jakoś z tą linką i teraz nie zgadzają mi się obrazki z faktycznym stanem "wiania"

czy ktoś już coś takiego przerabiał na własnej skórze?? strasznie się spracowałem przy tym nastawniku i jak sobie pomyślę że znowu muszę to rozebrać to chcę być przygotowany żeby nie motać się a szybko poprawić usterkę.


Wariant optymistyczny :
1.Albo tylko prawidłowo wpinasz linkę : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/483 ... 7df60.html
Wariant pesymistyczny:
2.Albo coś nagmerałeś przy montażu nastawnika strumieni powietrza i czeka cię ponowny demontaż i ustawienie prawidłowych ustawień tegoż urządzenia :(patrz rysunek)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/217 ... 3f5ae.html
Swoją drogą to nie potrzebie to wytaszczyłeś . pozdro mar04



Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość