Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1 i F2] Naprawa/wymiana mikrostyku

Tutaj zamieszczamy pomocne rady wraz ze zdjęciami, jak coś naprawić bądź zmodyfikować.
Pinek
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 29 stycznia 2005, 13:22
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

[F1 i F2] Naprawa/wymiana mikrostyku

Postautor: Pinek » 21 marca 2009, 00:34

od 3 lat mialem problem z drzwiami. czujnik w zamku nie reagował na otwarcie drzwi co powodowało ze auto zostawiałem na swiatłach bo brzeczek nie działał i dzrzwi sie zamyklały kiedy nie wsadziłem kluczyka do stacyjki. Teraz Wiem ze to wszystko bzdura!!! poswieciłem 3 godziny i naprawiłem niby czesc nie rozbieralna czyli zamek :) naprawde da sie naprawic styki w drzwiach. Tak naprawde najwiecej czasu trzeba poswiecic na zdemontwanie tapicerki a nie na naprawe. jednak jest problem trzeba miec czesc zamienna. ciesze sie ze w koncu naprawiłem drzwi:) jak macie pytania to dzwoncie bo naprawde ciezko jest to wytłumaczyc a sprawa jest banalna. w aso wymieniaja cały zamek za 500zł smiech na sali :)
Ostatnio zmieniony 19 kwietnia 2010, 19:15 przez Pinek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
robgold
-#user
-#user
Posty: 68
Rejestracja: 20 kwietnia 2007, 16:57
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: robgold » 21 marca 2009, 15:35

Jesli dobrze pamietam to ten micro-switch w TME kosztuje 10zl. W ASO za cala kastete krzyczeli 400zl...
Webasto feel the drive -> Juz nigdy wiecej zimnego auta :)

Pinek
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 29 stycznia 2005, 13:22
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Pinek » 25 marca 2009, 00:46

1. Zdejmujemy tapicerke.
2. wyciagamy zamek.
3. szukamy dwoch kabelkow niebieskiego i czerwonego ktore prowadza do nieszczesnego mikcro styku
4. Sciagamy metalowy zacisk przytrzymujacy micro styk (zdj bez tytułu)
5. gdy mamy juz micro styk odsłoniety (zdj bez tytulu1) sciagany gorna czesc ktora jest na zaslepkach (zdj bez tytułu3) i wymieniamy na sprawna z innego zamka:) ja wymieniłem z passata:)
Załączniki
bez tytułu3.JPG
bez tytułu1.JPG
bez tytułu.JPG

damsz
-#user
-#user
Posty: 3
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:31
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: damsz » 25 marca 2009, 17:26

rozumiem, że żeby dostać się do zamka to trzeba tez zrzucić metalowa płytę z drzwi?


Awatar użytkownika
zielarzlol
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 329
Rejestracja: 06 grudnia 2008, 19:11
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: zielarzlol » 25 marca 2009, 17:56

To jest chyba oczywiste ? ;)

pozdro

damsz
-#user
-#user
Posty: 3
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:31
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: damsz » 25 marca 2009, 17:59

dla kogoś, kto wcześniej rozbierał albo widział na żywo na pewno tak :)

Pinek
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 29 stycznia 2005, 13:22
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Pinek » 26 marca 2009, 00:38

Nie wim czy wszystko jasno wytłumaczyłem. kwestia tkwi w tej czarnej koncówce na zdj 3 niestety zeby sie do niej dostac trzeba rozebrac tapicerke i wyjac szybe zeby moc caly zamek wyciagnac. jak macie pytania to walcie na gg.

Awatar użytkownika
Wojtas
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 2504
Rejestracja: 02 maja 2004, 16:40
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wojtas » 25 kwietnia 2010, 09:25

zna ktos numer seryjny tego mikro wylacznika :?: jak tego szukac po necie :?:

znalalzme cos takiego :[URL=http://www.motoallegro.pl/item1007466868_mikroprzelacznik_centr_zamek_vw_audi_seat_skoda.html]LINK[/URL]

teraz pytanie czy to jest z dzwignia czy bez .. mnie sie wydaje ze BEZ .. wnisokuje po Pinka fotkach

EDIT : zamówilem .. zobaczymy :) lepsze to niz 80 zeta caly zamek .. nie wspomne oczywiscie o zlodziejach w ASO :) jak zaloze to dam znac czy dziala itd ..

EDIT :
zna ktos rozmiar klucza do odkrecenia zamka :?: mnie to wyglada na jakis duzy torx ...

EDIT :
jak chcecie kupic mikrostyki to tylko w izolacji :!! ja dostalem zwykle i sa nieuzyteczna :/
OZ 16" & Fulda Sport Control 205/45/16 :hyhy: & Xenon Eyes :hyhy:

<<<>Fabka by Wojtas<>>>

Najładniejsze auto II Zlotu FCP Grudziądz 2006
Najładniejsze auto III Zlotu FCP Borki 2010
I miejsce rzut oponą, czyli Strongman Borki 2010

Awatar użytkownika
Wojtas
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 2504
Rejestracja: 02 maja 2004, 16:40
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wojtas » 21 maja 2010, 19:18

jakim kluczem odkrecic te 2 sruby co trzymaja zamek :?: dzisiaj odkrylem 2 kaluze u siebie :/ mam do uszczelnienia wszystkie drzwi to przy okazji zrobie te mikrostyki .... tylko co to za klucze :?: :?:
OZ 16" & Fulda Sport Control 205/45/16 :hyhy: & Xenon Eyes :hyhy:



<<<>Fabka by Wojtas<>>>



Najładniejsze auto II Zlotu FCP Grudziądz 2006

Najładniejsze auto III Zlotu FCP Borki 2010

I miejsce rzut oponą, czyli Strongman Borki 2010

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2770
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kapi » 21 maja 2010, 20:30

z tego co pamietam - spline - takie jak " w środku" fotografii ->
Obrazek

one mają więcej ząbków niż torx.



Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości