Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F2] Manual montażu tempomatu Fabia 2 Polo Ibiza itp. CCS

Tutaj zamieszczamy pomocne rady wraz ze zdjęciami, jak coś naprawić bądź zmodyfikować.
xandy90x
Status: Offline

Re: [F2] Manual montażu tempomatu Fabia 2 Polo Ibiza itp. CCS

Postautor: xandy90x » 03 kwietnia 2018, 14:56

Mam Skodę Fabia 2 FL 2014 1.6 TDI 75KM. Chciałbym dołożyć Maxi Dota i przy okazji tempomat. Rozumiem, że aby to zrobić potrzebuję:

- PRZELACZNIK ZESPOLONY 7H0953503GJ
- LICZNIK 5JA920840D
- Moduł 6R7937087R lub 6R7937087K (jakaś różnica między nimi?)
- wiązka do kompa i tempomatu

Rozumiem, że po wstawieniu manetek, modułu i wiązek trzeba podpiąć pod komputer i to uruchomić? Czyli potrzeba jeszcze kabel - VCDS(VAG-COM) 17.8.0 (z ali, tylko pytanie czy pasuje do tego rocznika?).

Następnie trzeba jechać do ASO żeby założyli licznik, uruchomili go, immo i te sprawy, potem trzeba sobie skorygować przebieg we własnym zekresie.

Dobrze rozumiem, czy coś pominąłem?

Nie wiem czy się za to zabierać, dlatego zawczasu wypytam, zanim zacznę zbierać graty.
xandy90x
Silnik: 1.6 AEE 75KM MY14
Auto: Fabia Kombi
Moc/Moment: 0KM @0Nm
Przebieg: 0 km

Posty: 1
Dołączył(a): 28 mar 2018, o 08:36
Lokalizacja: Olsztyn, warm-mazurskie
Windows7Chrome

Maesa
-#user
-#user
Posty: 6
Rejestracja: 19 września 2017, 10:12
Lakier: inny
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/75 KM
Aktualne auto: F2 Fl
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F2] Manual montażu tempomatu Fabia 2 Polo Ibiza itp. CCS

Postautor: Maesa » 23 maja 2018, 19:26

Witam. Mam problem po założeniu tempomatu zgodnie z tą instrukcją. Auto to Fabia, produkcja 10.2010, silnik 1.6 TDI, 55 KW. Modul 6R7 937 087 F, kupione manetki to prawdopodobnie 7H0 953 513 (napisałem prawdopodobnie, bo nie miały naklejki z numerami). Złożyłem wszystko, pożyczyłem od kolegi komputer z kablem i aktywowałem. Przejechałem się, ale nic się nie zadziało. Wyskoczyły błędy o niewiarygodnym sygnale, albo informacji. Kupiłem drugie manetki, ale sytuacja ta sama. Przedzwoniłem miernikiem tę pierwszą manetkę i prąd przechodzi z płytki w środku, aż do pinów w kostce BCM. Prąd także przechodzi do pinu w kostce od sterownika silnika. Przy skrzynce bezpieczników przylutowałem sie do bezpiecznika 30 (nie pamiętam już czy z góry, czy z dołu, ale to chyba nie powinno powodować problemu, bo prąd bedzie i tak po zapłonie). Podłączenie sprawdzałem parę razy i jest zgodnie z tą instrukcją. Gdzie szukać problemu?



Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 3 gości