Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] czujnik skretu

Masz problem z elektryczny w swoim samochodzie ? Opisz go a na pewno ktoś Ci pomoże.
Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2769
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Aktualne auto: Fabia III Monte Carlo
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] czujnik skretu

Postautor: kapi » 10 lutego 2018, 17:02

Wspomaganie chodzi w trybie "awaryjnym" , aż padnie całkiem.
Z świecąca kontrolka może być problem na przeglądzie lub w czasie kolizji (samochód niesprawny).

Do TRW są 2 a nawet 3 typy czujników.
Ja z tym w swojej F1 walczyłem.
Kup czujnik taki jak masz w aucie.



tapatalk

fabiakutno
-#user
-#user
Posty: 31
Rejestracja: 07 lutego 2018, 22:18
Lakier: Błękit Dynamic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] czujnik skretu

Postautor: fabiakutno » 10 lutego 2018, 21:39

Czyli najpierw zdemontowac i pozniej taki sam kupowac ;)

Dzieki

fabiakutno
-#user
-#user
Posty: 31
Rejestracja: 07 lutego 2018, 22:18
Lakier: Błękit Dynamic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] czujnik skretu

Postautor: fabiakutno » 10 lutego 2018, 22:26

Mozesz sam. Ja sobie sam wszystko diagnozuje i kasuje na bierzaco. Mam VAGa w kompie i kalek KKL. Jak gdzies blisko ktos mieszka to moge kasowac bledy za przyslowiowe pifko ;)

sklopot pisze:
jan_man pisze: potem kasowanie kodow błedow i koooniec


Kasowanie błedów. Czy mogę to zrobić sam czy musze do serwisu ?

Mozesz sam. Ja sobie diagnozuje i kasuje bledy samodzielnie. Mam.VAGa w kompie i kabelek KKL .
Jak ktos blisko mieszka to za przyslowiowe pifko moge bledy pousowac.

fabiakutno
-#user
-#user
Posty: 31
Rejestracja: 07 lutego 2018, 22:18
Lakier: Błękit Dynamic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] czujnik skretu

Postautor: fabiakutno » 13 lutego 2018, 20:25

Czy ktos moze mi powiedziec jaki bedzie w moim przypadku konkretny numer czesci tego czujnika skretu ? Bo sa rozne a ja nie mam czesci wymontowanej i teraz nie mam mozliwosci sprawdzic a chcialbym zakupic przez internet bo 24 lutego dopiero wracam do domu i jade w gory i chcialbym zamontowac juz ten czujnik ale musze znac numer czesci .
Moje auto skoda fabia 1.9 tdi silnik ATD pompa TRW i kabelek od czesci wpinany za halogenem lewym wtyczka 3 pinowa. Wiecej danych nie mam chyba ze VIN.


Misiek1981r
-#user
-#user
Posty: 12
Rejestracja: 14 grudnia 2015, 10:18
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 2.0 MPI/115 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] czujnik skretu

Postautor: Misiek1981r » 13 kwietnia 2018, 16:01

Witam mam pytanie do osób znających temat bo chyba popełniłem błąd podczas wymiany na nową pompę wspomagania. Mam fabię z roku 2002. Nowa pompa wspomagania ma nr 6R0423156A. Zarówno czujnik skrętu jak i maglownica są starego typu (pojedyncza koronka) czujnik z metalowymi blaszkami po bokach. Różne strony z częściami samochodowymi podają że ta pompa montowana była w fabiach z roku 99-2008 czyli powinna pasować ale mam co do tego wątpliwości ponieważ czujnik skrętu nie współpracuje z nią. Vag-com nie pokazuje żadnego błędu wspomaganie działa w trybie awaryjnym vag pokazuje niecałe 1500obr. Przy normalnym kręceniu kierownicą czujnik nic nie pokazuje. Przy bardzo gwałtownym szarpaniu kołem kierownicy prawo, lewo jest chwilowy odczyt z czujnika i obroty pompy na ułamek sekundy wzrastają do około 1800 ale kierownica stawia duży opór. Czujnik skrętu raczej jest sprawny wymieniałem ok rok temu kupiony w sklepie więc raczej sprawny ale tego do końca nie mogę potwierdzić bo w starej pompie padła elektronika więc i tak nie dawał sygnału. W związku z powyższym mam pytanie czy pompa którą obecnie posiadam 6R0423156A działa z tym czujnikiem ? czy może jest tylko kompatybilna z nowym ?. W najbliższym czasie muszę zregenerować maglownicę bo zaczyna cieknąć więc jeżeli ją wymienię na nowszy model (podwójna koronka) pod plastikowy czujnik to czy konstrukcyjnie będzie ona pasować do mojego samochodu ?.



Wróć do „Warsztat elektryczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości