Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] czujnik skretu

Masz problem z elektryczny w swoim samochodzie ? Opisz go a na pewno ktoś Ci pomoże.
jan_man
Status: Offline

[F1] czujnik skretu

Postautor: jan_man » 17 grudnia 2006, 09:29

stanolem przed problemem wymiany czujnika skretu. - Zabrałem sie do tego od strony po wneki po zdemontowanym lewym kole. Odkręcilem 2 srubki na "torx" (ciezka sprawa bo potrzebne dlugie narzedzie) ale co dalej?? jak wyciagnac ten nieszczesny czujnik?? siedzi twardo a nie wsadze tam reki z zadnej strony. Nie wiem jak dostac sie do złacza elektrycznego tego czujnika?
Moze by ktorys z kolegow uswiadomil niedouczonego jak sie do tego zabrac? tak łopatologicznie w aso chca taka kase ze staje praed dylematem "albo mam czujnik sprawny i nie jezdze albo jezdze ze wspomaganiem jako miesnie brzucha bez czujnika
Ostatnio zmieniony 15 sierpnia 2011, 09:35 przez jan_man, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Zieleń Arctic metallic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 18 grudnia 2006, 09:10

Nie wymieniałem jesszcze tego czujnika, ale podobno trzeba zdemontować halogen i od tej strony się dostawać.
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

jan_man
Status: Offline

Postautor: jan_man » 18 grudnia 2006, 14:50

ok dzieki za informacje bede grzebal przez dziure po zdemontowanej kratce zaslepiajaca wneke halogenu. podobno mozna sie dostac po zdemontowaniu nadkola ale to wiecej roboty
dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
mp cossy
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 78
Rejestracja: 14 marca 2006, 13:20
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: mp cossy » 18 grudnia 2006, 21:14

jan_man pisze:ok dzieki za informacje bede grzebal przez dziure po zdemontowanej kratce zaslepiajaca wneke halogenu. podobno mozna sie dostac po zdemontowaniu nadkola ale to wiecej roboty
dzieki za pomoc

Do czujnika najlepiej od dolu po sciagnieciu zderzaka przedniego...10 minut roboty
a jak sciagniesz oslone halogenu to jedna reka wiesz co mozesz......hihihi


jan_man
Status: Offline

Postautor: jan_man » 23 grudnia 2006, 09:21

witajcie
nie chce zapeszac ale wydaje mi sie ze problem z zaswiecajaca sie kontrolka wspomagania mam za soba - mysle ze nie tylko chwilowo
dokladnie oczyscilem klemy - u tlenione byly.
A kontrolka zapalala sie w czasie przejscia ponizej 1000 obr/min walu korbowego
Moze to byl problem spadku napiecia na klemach? i niewystarczajacy prad ladowania? - jazda na swiatlach i takie innne odbiorniki powlanczane

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Zieleń Arctic metallic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 25 grudnia 2006, 15:21

jan_man pisze:dokladnie oczyscilem klemy - u tlenione byly.


By uniknąć tego zjawiska, zawsze mam nasmarowane klemy smarem ŁT4 :ok:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

jan_man
Status: Offline

Postautor: jan_man » 17 lutego 2007, 10:55

no i guzik z mojej roboty czujnik zaczyna znow wariowac raz kontrolka swieci raz nie swieci, przy mocnym szarpnieciu kierownicy, kierownica stawia wyrazny opor.
zamowlilem juz czujnik - koszt potęzny - komputer z 2000 roku jest tanszy niz ta czesc.
a tak nawiasem--- podobno serwisy w jakis sposob regeneruja te czesci - tylko na czym ta regeneracja polega :mur: ??

jan_man
Status: Offline

Postautor: jan_man » 18 marca 2007, 20:10

no i jestem po wymianie czujnika
rzeba zdjac lewe koło i zdemontowac lewe nadkole
wyjac zaslepke na halogen(lewa) zeby doestac sie do kostki - wtyczki na pompie wspomagania. potem 2 sruby odkrecic - mocujace czujnik -torksy i przedłuzka jakie 20 cm
kasowanie. zamontowac nowy. potem kasowanie kodow błedow i koooniec
teraz jestem posiadaczem starego niesprawnego czujnika
macie jakie sugestie jak i co z nim zrobic??- poza wyrzuceniem oczywiscie :rozpacz:
skoro serwisy zakladaja regenerowane? :mur: to przeciez musza w jakis sposob dac sie zregenerowac ale jak jak pieronstwo jest nierozbieralne :krzeslem:

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Zieleń Arctic metallic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 19 marca 2007, 07:04

jan_man pisze:serwisy zakladaja regenerowane? :mur:


Tego nie słyszałem :dobani:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

sklopot
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 8
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 22:18
Lakier: Szary Satin metalic
Silnik: 2.0 MPI/115 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: sklopot » 29 czerwca 2007, 13:55

jan_man pisze: potem kasowanie kodow błedow i koooniec


Kasowanie błedów. Czy mogę to zrobić sam czy musze do serwisu ?



Wróć do „Warsztat elektryczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości