[F1] czujnik skretu

Masz problem z elektryczny w swoim samochodzie ? Opisz go a na pewno ktoś Ci pomoże.
Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 18 grudnia 2006, 09:10

Nie wymieniałem jesszcze tego czujnika, ale podobno trzeba zdemontować halogen i od tej strony się dostawać.
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

Awatar użytkownika
mp cossy
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 78
Rejestracja: 14 marca 2006, 13:20
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: mp cossy » 18 grudnia 2006, 21:14

jan_man pisze:ok dzieki za informacje bede grzebal przez dziure po zdemontowanej kratce zaslepiajaca wneke halogenu. podobno mozna sie dostac po zdemontowaniu nadkola ale to wiecej roboty
dzieki za pomoc

Do czujnika najlepiej od dolu po sciagnieciu zderzaka przedniego...10 minut roboty
a jak sciagniesz oslone halogenu to jedna reka wiesz co mozesz......hihihi

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 25 grudnia 2006, 15:21

jan_man pisze:dokladnie oczyscilem klemy - u tlenione byly.


By uniknąć tego zjawiska, zawsze mam nasmarowane klemy smarem ŁT4 :ok:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 19 marca 2007, 07:04

jan_man pisze:serwisy zakladaja regenerowane? :mur:


Tego nie słyszałem :dobani:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA


sklopot
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 8
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 22:18
Lakier: Szary Satin metalic
Silnik: 2.0 MPI/115 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: sklopot » 29 czerwca 2007, 13:55

jan_man pisze: potem kasowanie kodow błedow i koooniec


Kasowanie błedów. Czy mogę to zrobić sam czy musze do serwisu ?

Awatar użytkownika
Zygus
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 3737
Rejestracja: 16 września 2004, 22:48
Lakier: Morski Admirał
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Zygus » 29 czerwca 2007, 15:43

sklopot pisze:Czy mogę to zrobić sam czy musze do serwisu ?


Jezeli masz niezbedny sprzet i wiedze to mozesz zroic sam. Alternatywa dla ASO jest dowolny zaklad specjalizjacy sie w grupie VAGa
>>> MISTRZ FABIA CLUB POLSKA 2005 <<<

>>> Moja Fabia <<<

Obrazek

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 06 października 2007, 23:29

No i ja stanąłem przed wymianą czujnika, wspomaganie dość zdrowo mi szwankuje. Teraz tylko pytanie który SMI-KOYO czy też TRW. Czujniki najtaniej znalazłem TU. Ten drugi jest droższy o 40 zł. Czy ktoś się dokładnie orientuje od kiedy do kiedy który rodzaj przekładni był montowany. Moja fabiula jest z listopada 2000 roku.
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

kros
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 486
Rejestracja: 26 grudnia 2005, 00:09
Lakier: Błękit Admirał metalic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kros » 07 października 2007, 00:01

Mirku najprościej można to sprawdzić po korku od wspomagania Choć wiem że w MPI akumulator skutecznie zasłania dostęp do tego korka :(

ZTCW to pierwsze fabki miały TRW, dopiero potem wprowadzono KOYO - tylko kiedy :zakrecony:

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 07 października 2007, 00:11

Dzięki kros - muszę to sprawdzić, poza tym grzebiąc teraz po sieci znalazłem info, że są różne mocowania - czujnik TRW na dwóch śrubach, a KOYO na jednej, prócz tego znalazłem też info, iż japońskie KOYO pojawiły się w fabkach od 2002 roku, więc raczej na 99% mam TRW :rozpacz: krótko mówiąc kanał :( .
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 08 października 2007, 13:10

No i niestety TRW, teraz zobaczymy za ile uda się załatwić czujniczek.
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA



Wróć do „Warsztat elektryczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości