[F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

Masz problem z mechaniczny w swoim samochodzie ? Opisz go a na pewno ktoś Ci pomoże.
Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6361
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

Postautor: MirekS » 02 czerwca 2018, 18:02

Awaria czujnika może występować bez względu na temp na zew. oraz silnika.
Mruganie świateł oraz deski też nie jest regułą jak również awaria czujnika nie powoduje wycieków płynu.
Generalnie chwilowy zanik wspomagania najczęściej jest spowodowany awarią czujnika skrętu, fabia 1 posiadała 2 rodzaje pomp koyo - bardzo awaryjna oraz TRW - prawie bezproblemowa pod warunkiem, że podczas manewrów parkingowych kiera nie była dociągana na maxa w lewo lub w prawo - tylko, że o tym mało kto wiedział. Dociąganie na maxa powodowało awarie hydrauliki.
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

tomekkur
-#user
-#user
Posty: 37
Rejestracja: 25 lipca 2018, 20:31
Lakier: inny
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

Postautor: tomekkur » 25 lipca 2018, 20:45

Również mam problem ze wspomaganiem. W lewo kręci się bez problemu i z powrotem do oporu w prawo. Ale jeżeli jest kierownica ustawiona na środku to w prawo tak do połowy skrętu jest ciężko skręcić a potem już jest lekko. Z powrotem też jest lekko. Tylko to pierwsze przełamanie w prawo jest ciężko.



Wróć do „Warsztat mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości