Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

Głośniki tył

Pytania dotyczące Car Audio.
mlopus1
-#user
-#user
Posty: 7
Rejestracja: 06 marca 2011, 22:27
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: mlopus1 » 08 kwietnia 2011, 18:44

Podepnę się z pytaniem czy fabryczne gwizdki soda symphony (myślę o przednim nagłośnieniu) mają zwrotnicę? Wymieniam zestaw głośnikowy z przodu i zastanawiam się jak wprowadzić kable do zwrotnicy? Fabryczna instalacja to dwie wtyczki i cztery przewody.

Awatar użytkownika
el_bartoo
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 80
Rejestracja: 10 marca 2011, 08:18
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

[F1] Montaż głośników tył/ sedan

Postautor: el_bartoo » 15 kwietnia 2011, 10:19

Może troche odgrzewany temat, ale mimo wszystko w poprzednim wątku ( z 2008 chyba) nie znalazłem wszystkiego co by mnie interesowało. Czytałem, że najlepszym (najlepszym znanym :) sposobem na podłączeniu głośników na tył, jest przeprowadzenie kabli pod plastikami na progach. Tu pojawia się pytanie, albo raczej prośba o instrukcje jak te progi zdjąć żeby nie zniszczyć. Po drugie, w htb i kombi jest miejsce fabryczne z osłonką na montaż ewentualnych głośników z tyłu. W sedanie teoretycznie też, ale...po 1 kto widział ten wie, że trzeba rozebrać wykładzine bagażnika i to w sporej części żeby się tam dostać ( chyba że jest inny sposób, to bede bardzo wdzieczny za info!!!) a po 2 jeszcze tej wykladziny nie rozbieralem i nie wiem jak wyglada tam otwor/mocowanie na glosniki. chcialbym tam zamontowac okrągłe głośniki rozmiar ok 100=130mm. (nie pamietam niestety dokladnie wymiaru w tej chwili a nie mam jak sprawdzic) Czy takowe tam sie zmieszcza? Czy tez wskazane sa owalne? prosze o pomoc i z gory dzieki!

Awatar użytkownika
Menthus
-#user
-#user
Posty: 71
Rejestracja: 14 kwietnia 2011, 12:39
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 1.4 TSI/180 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Menthus » 15 kwietnia 2011, 12:14

Nie wiem jak to w sedanie wygląda, ale w hatchbacku jest tak, że ta tapicerka z tyłu ma takie zatrzaski, po prostu trzeba wyczuć palcami w którym one są miejscu u góry, nacisnąć i tapicerka sama schodzi.
W hatchbacku jest tam miejsce na głośnik 100mm (większy nie wejdzie), gdzieś w jakiś temacie widziałem, że w kombi i sedanie jest ten otwór większy bo na 130mm (ale nie jestem na 100% pewny).
Alpine CDE-9880r, Helix B62C, Helix B4X, JBL GTO 804, WCC 5001

Awatar użytkownika
el_bartoo
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 80
Rejestracja: 10 marca 2011, 08:18
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: el_bartoo » 15 kwietnia 2011, 12:28

Dzięki za info, każda pomoc się przyda więc czekam na więcej szczegółów! pzdr


stanleykrakow
-#user
-#user
Posty: 3
Rejestracja: 17 kwietnia 2011, 17:29
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: stanleykrakow » 17 kwietnia 2011, 17:41

Hejka , to moj pierwszy post na forum , nie moglem załozyc nowego tematu na giełdzie wiec tutaj sie dołoze, ........................................

post wyedytowany - patrz regulamin.
kapi.
Ostatnio zmieniony 17 kwietnia 2011, 19:06 przez stanleykrakow, łącznie zmieniany 1 raz.

ukach
-#user
-#user
Posty: 20
Rejestracja: 04 czerwca 2010, 09:25
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: ukach » 30 czerwca 2011, 22:26

Mam pytanie czy do głośników hertz esk 165, które chciałbym zamontować z tyłu potrzebne są dystanse?
jeśli tak to jakie?

Awatar użytkownika
sebano87
-#user
-#user
Posty: 81
Rejestracja: 16 kwietnia 2010, 13:53
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: sebano87 » 01 lipca 2011, 10:19

Witam. Ja tez zastanawiam sie nad zalozeniem głośników do tyłu. Pytalem sie w serwisie wiec mnie chlopaki zadziwili. Moje auto ma jeszcze poł roku gwarancji i dlatego chcialme zalozyc w serwisie ale chyba poczekam. Panowie powiedzieli , ze w wersji STYLe nei ma poprowadzonej instalacji do tylnych drzwi. Powiedzieli , ze montaż glośnikow to kwota 168żł /sztuke + 500 zł montazu. Nie znam sie na cenach ale jak dla mnei to jakas masakra. Moze ktos poradzic jakie glosniczki kupic do tylu, zeby nie bawic sie w wycinanie tapicerki?? W mojej fabii jest radio dance wiec chyba beda to glosniki 40 watowe, ale jakiej marki i rozmiaru nie wiem. Wie ktos moze, ile jakis elektryk wezmie prywatnie za pociagniecie kabla i podloczenie do tyłu. Dzieki wielki

anubis
Status: Offline

Postautor: anubis » 01 lipca 2011, 22:21

Zrób to SAM!!!, zajmie ci to trochę czasu ale zaoszczędzi pieniedzy, kwestia pociągnięcia kabelków od radia na tył pod plastiki montażowe głośniczków

Awatar użytkownika
sebano87
-#user
-#user
Posty: 81
Rejestracja: 16 kwietnia 2010, 13:53
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: sebano87 » 02 lipca 2011, 08:39

a jakie glosniczki doklatnie tam wchodza do radia dance??

Awatar użytkownika
TOMUŚ
-#junior admin
-#junior admin
Posty: 2399
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 20:41
Lakier: Czerwień Flamenco metalic
Silnik: 1.2 TSI/90 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: TOMUŚ » 02 lipca 2011, 12:25

Na mój gust tam są 13 cm. Najlepiej będzie jak sobie zdemontujesz tapicerkę (plastiki) i tam są otwory na głośniki i zmierz je (ich średnicę) . Potem idziesz i kupujesz głośniki o takiej średnicy.
Pozdrawiam,
Tomek



Wróć do „Car-Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości