Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] Stożek do Fabii

Wszelkie modyfikacje mechaniczne.
techniczny
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Stozkowy filtr powietrza?

Postautor: techniczny » 05 lipca 2005, 00:14

Z racji tego, ze jestem kompletnie zielony w tym temacie (a od czego jest forum? :D ) bardzo prosze o wszelki opinie na ten temat, tzn.:

1) jaki filtr polecacie?
2) co on wlasciwie daje?
3) czy konieczne jest ciagniecie rury tak, aby powietrze zasysane nie pochodzilo z komory silnika?
4) jakie sa typy, rozmiary itp. i jesli bym chcial cos takiego zakupic, jaka srednice powinienem kupic? silnik: 1,2 HTP 64KM

Z gory dziekuje za cierpliwosc i wyrozumialosc dla mojego niskiego poziomu wiedzy na ten temat.. :oops:
Nie odpowiadam na PW / e-mail

YaNkEs_69

Postautor: YaNkEs_69 » 05 lipca 2005, 12:05

AD. 1
Z tego co wiem to chwalone są KN

AD. 2
Przy seryjnym silniku prawie nic, zwiększy się ciut moc na maksymalnych i osłabi na niskich, czyli raczej będzie gorzej z dynamiką.

AD. 3
Najlepiej (a nawet musi żeby to coś dało) żeby pochodziło prosto od przodu auta i jak najdalej rura prowadzona od sil;nika aby powietrze było jak najzimniejsze

AD. 4
zapytaj google, nie boli

techniczny
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Kontaktowanie:

Postautor: techniczny » 05 lipca 2005, 12:16

YaNkEs_69 pisze:AD. 1
Z tego co wiem to chwalone są KN

AD. 2
Przy seryjnym silniku prawie nic, zwiększy się ciut moc na maksymalnych i osłabi na niskich, czyli raczej będzie gorzej z dynamiką.

AD. 3
Najlepiej (a nawet musi żeby to coś dało) żeby pochodziło prosto od przodu auta i jak najdalej rura prowadzona od sil;nika aby powietrze było jak najzimniejsze

AD. 4
zapytaj google, nie boli

To mnie zaskoczyles przy Ad.2 bo z taka opinia sie jeszcze nie spotkalem.