[F1 i F2] Tuning silnika 1.9TDI 101KM (F1) - 105KM (F2) pyt

Wszelkie modyfikacje mechaniczne.
Awatar użytkownika
wiesuaf
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 143
Rejestracja: 12 kwietnia 2011, 19:39
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: wiesuaf » 30 września 2012, 18:33

kapi pisze:
wiesuaf pisze:Czyli skrzynia się rozleci szybciej czy cały przód?

no bez przesady :)
u mnie zaszwankował mechanizm różnicowy.
przywrócenie fabrycznego momentu było koniecznością, żeby skrzynia całkiem nie odleciała do św.Piotra.

z moich przygód na chipsie :
- uszkodzenie przegubu wewn. na drodze lokalnej w czasie jazdy,
- uszkodzenie przegubu wewn, na A4 ~200km od domu,
za to sprzegła nie ruszałem wogóle - fabryczne dawało rade.
raz "czołgałem się" A4 na górę Św Anny w kier. Katowic ~40kmh bo przegub nie wytrzymał :D
na prawde ja tez lubiałem ten samochód - i mile go dziś wspominam ;)

>tutaj< jest temat na FC, dot modyfikacji silnika TDI.


A ile miałeś momentu po tjuningu?
Obrazek

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2834
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kapi » 30 września 2012, 18:36

wiesuaf pisze:A ile miałeś momentu po tjuningu?

>klik< - program robiony przez Ali'ego.

Awatar użytkownika
Siemi
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 293
Rejestracja: 30 stycznia 2006, 20:11
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Siemi » 01 października 2012, 18:41

Panowie tak czytam sobie i muszę zaprzeczyć bo sam posiadam 1.9 atd 101 km i przez parę lat jeździłem na programie 130 km od 2 lat śmigam 190 km i prawie 400 Nm i nigdy nic się nie działo ze skrzynią/przegubami. W sumie nigdy nie miałem awarii która by unieruchomiła pojazd lub nawet utrudniła jazdę .

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2834
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kapi » 01 października 2012, 20:52

Siemi, ja po prostu miałem pecha. :/
w przeciągu 2 lat na programie zrobiłem 60kkm. - statsy w podpisie.
czasem wóz robił jako wół roboczy.


Awatar użytkownika
Siemi
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 293
Rejestracja: 30 stycznia 2006, 20:11
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Siemi » 02 października 2012, 15:20

kapi nie zazdroszczę i współczuje. Jakiś chochlik musiał być z tym autkiem :/
Chciałem dodać w tym temacie swoją opinię o podnoszeniu mocy aby nikt się od razu nie zniechęcał :)

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2834
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kapi » 02 października 2012, 16:11

Chciałem dodać w tym temacie swoją opinię o podnoszeniu mocy aby nikt się od razu nie zniechęcał

wlaśnie o to chodzi :ok: :zdrowko:

a pamietasz jak do Sulejowa przyjechałem z ~30 konikami ? :hyhy:

jablonix
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 238
Rejestracja: 07 września 2011, 22:45
Lakier: Rosso Brunello metalic
Silnik: 1.9 TDI/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] Tuning silnika 1.9TDI 101KM (F1) - 105KM (F2)

Postautor: jablonix » 05 października 2012, 14:37

Ja zrobiłem po programie 10000 i nic się nie dzieje

Awatar użytkownika
Tofik
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 771
Rejestracja: 25 września 2011, 03:58
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: inny
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] Tuning silnika 1.9TDI 101KM (F1) - 105KM (F2)

Postautor: Tofik » 05 czerwca 2016, 14:15

Temat odkopuję. Czy jest ktoś tu na forum, który podnosił moc w swoim TeDeIku :?: Chciałbym zwiększyć moc z AXRa. Rozmawiałem ze znajomym ostatnio, że poprzekładał bebechy z ASZ czyli dolot, kolektor z egrem, puszkę z filtrem i przepływkę, a ma u siebie ATD + program z Cupry czyli gdzieś z deczka 160 ponad kucy na serii. Jeszcze w dodatku widziałem po okazji turbo z Leona z ARL'a. Czy będzie jakaś różnica z pasowaniem przy dwóch różnych modelach co do podzespołów? Jak wygląda sprawa z turbiną? P&P :?: Jak to wszystko będzie współgrało :?:
>>> 6Y5 R3 12V czyli Fabka Tofika <<<

GTR Sports 356 MBR 16" TOYO PROXES R31 [Przód], GoodYear EAGLE F1 [Tył] -> 195/45R16 ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
kapi
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 2834
Rejestracja: 25 lutego 2008, 00:11
Lakier: Błękitna Laguna metalic
Silnik: 1.2 TSI/86 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] Tuning silnika 1.9TDI 101KM (F1) - 105KM (F2)

Postautor: kapi » 05 czerwca 2016, 17:41

Tofik, ja w swojej atd zmieniałem tylko soft, na rolkach wyszło 312Nm.
Na początku było fajnie, potem zaczęło się wymienianie części.

Jeśli nie masz RSki to zostalbym tylko przy sofcie.

Koleś ma program w axr i na razie wszystko u niego w porządku - pisz do niego.

A co do przekładek - myśl o skrzyni i półosiach bo one polecą przy momencie 300+...


sent by phone

Awatar użytkownika
Tofik
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 771
Rejestracja: 25 września 2011, 03:58
Lakier: Srebrny Diamond metalic
Silnik: inny
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1 i F2] Tuning silnika 1.9TDI 101KM (F1) - 105KM (F2)

Postautor: Tofik » 05 czerwca 2016, 21:48

Piotrek ma przeprogramowany chip na spalanie, ale się go spytam. ATD słyszałem albo nawet gdzieś na FC czytalem, że są słabymi blokami, może gdzie dlatego m.in. miałeś cyrki w swojej Fabii, ale na stówkę nie osądzam. Na ten moment chcę sięgnąć do 150 koni. Jeżeli autentycznie będzie konieczność, to zmienię wtedy skrzynię, choć też będzie trzeba przepatrzeć, który podejdzie bez rzeźbienia. Później czas pokaże :)
>>> 6Y5 R3 12V czyli Fabka Tofika <<<

GTR Sports 356 MBR 16" TOYO PROXES R31 [Przód], GoodYear EAGLE F1 [Tył] -> 195/45R16 ;)
Obrazek



Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości