Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Wszelkie modyfikacje mechaniczne.
Klekoter
-#user
-#user
Posty: 16
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 17:55
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Postautor: Klekoter » 12 lutego 2013, 09:14

a orientujesz się, jak to jest z kombi? czy nie ma to znaczenia?
była: FBI I kombi 1.4 68KM Fresh 2k3
jest: FBI I kombi 1.9 101KM Elegance 2k3

BlackLabel
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 53
Rejestracja: 17 marca 2012, 15:27
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Postautor: BlackLabel » 13 lutego 2013, 04:28

przy gwincie nie powinieneś mieć większego problemu, tył można podnieść jeżeli za bardzo siądzie.
z doświadczenia wiem, że przy progresywnych sprężynach -60/-40, ciężkim subie i pełnym baku tył siada tak jak przód jeżeli nawet nie troszeczkę bardziej :wstyd: [sam zaczynam polować na gwintowany przód z jakiegokolwiek VAGa na którym można zejść do -100 :oczami: ]

Klekoter
-#user
-#user
Posty: 16
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 17:55
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.6 TDI CR DPF/105 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Postautor: Klekoter » 13 lutego 2013, 16:07

a masz może fotki jak wygląda FBI na tych sprężynach? może na razie kupię takie sprężyny i zobaczę jak się jeździ.
była: FBI I kombi 1.4 68KM Fresh 2k3
jest: FBI I kombi 1.9 101KM Elegance 2k3

Awatar użytkownika
petro.moto
-#user
-#user
Posty: 42
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 14:56
Lakier: Beż Atacama
Silnik: 1.4 MPI/60 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Postautor: petro.moto » 02 grudnia 2013, 21:30

Ostatnio kupiłem sprężyny h&r używane od Ibizy 6l -35mm, i jest pewien problem że tył ładnie usiadł a przód nie, czego to może być przyczyna, czy zeszło by niżej gdyby zamontował do tych sprężyn amortyzatory sportowe np mts na przód ? Czy dobrze myślę że amortyzator o krótszym skoku i sprężynie obniżającej bardziej obniży auto niż na seryjnym amorku i sprężynie obniżającej ?
Pozdro


wendiexyz71
-#user
-#user
Posty: 5
Rejestracja: 19 listopada 2013, 18:31
Lakier: Zieleń Atol
Silnik: 1.4 16V/80 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Postautor: wendiexyz71 » 15 stycznia 2014, 11:48

No ciekawe czemu taki problem wystąpił.



Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość