Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

Wszelkie modyfikacje mechaniczne.
Awatar użytkownika
manii
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 1070
Rejestracja: 16 lutego 2005, 21:32
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

gleba

Postautor: manii » 27 grudnia 2006, 23:46

mam sprężynki Eibach Pro-Kit -30mm a chciałbym jeszcze niżej, poza gwintem jest jeszcze jakaś opcja :?:

Awatar użytkownika
Zygus
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 3737
Rejestracja: 16 września 2004, 22:48
Lakier: Morski Admirał
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Zygus » 28 grudnia 2006, 00:28

sa jeszcze chyba sprezyny -50mm
>>> MISTRZ FABIA CLUB POLSKA 2005 <<<

>>> Moja Fabia <<<

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 152
Rejestracja: 10 września 2006, 13:29
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek » 28 grudnia 2006, 14:41

Springów obiżających więcej niż -40mm na seryjnych amortyzatorach nie polecam(które i tak najlepiej gazowe zakładać w tym przypadku).Jeżeli nie masz kasy to możesz śmiało kit kupić.Wszystko zależy czego oczekujesz.Zawiasy są różne i każdy inaczej pracuje.Zwykły gwint będzie miał tylko regulacje wysokości(po każdej zmianie ustawienia i tak musisz geometrie robić),lepszy z regulacją tłumienia jest fajny bo możesz cuda ustawiać np zmieniać podsterowność samochodu itp.W fabi nic nie zmianiałem ale w polówce mam kit -60/60 Powertecha i jestem bardzo zadowolony.Prowadzenie fajne,komfort lepszy niż na samych springach -40/40 które miałem wcześniej.Jedyny minus to że na naszych drogach często się przytrafia uderzyć to podłogą, tłumikiem lub mocowaniem wachacyzy o asfalt.No i zapomnij o podjechaniu o jakikolwiek krawężnik :ok:

Awatar użytkownika
manii
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 1070
Rejestracja: 16 lutego 2005, 21:32
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: manii » 28 grudnia 2006, 21:45

Adaś pisze:Koni Sport Kit 1130 z regulacją twardości
a jaki koszt Adaś :?:
ja mam te eibachy -30 i gazowe KYB ale przydało by sie ze 20mm w dół na krawężniki i tak nie wyjeżdżam wiec spox wzrok mam spoko to dziury widze ale kangurem to nie bawi mnie jazda :dobani:


Awatar użytkownika
manii
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 1070
Rejestracja: 16 lutego 2005, 21:32
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: manii » 03 stycznia 2007, 19:45

a seryjne amorki jakie obniżenie tolerują :?:
mam prawie nowe KYB i niechce narazie ich zmieniać

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia combi
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 04 stycznia 2007, 08:38

manii pisze:a seryjne amorki jakie obniżenie tolerują :?:


Ile tolerują to nie wiem, ale moje zdanie jest takie ( nie musisz się nim sugerować ), że przy wymianie sprężyn na krótsze powinno się też odpowiednio do tego dopasować skok amorka ponieważ musisz się liczyć z tym, że przy krótszej sprężynie i max otwarciu seryjnego amorka ta pierwsza potrafi wystrzelić z gniazda, owszem zgadzam się, iż napewno są jakieś tolerancje od - do, ale jeśli ktoś wyliczył, że do danego amorka ma być tyle i tyle długości sprężyny to trzeba komuś zaufać i albo wymieniać komplet albo jeździć na serii jak ja :ok: .
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA

Awatar użytkownika
Zygus
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 3737
Rejestracja: 16 września 2004, 22:48
Lakier: Morski Admirał
Silnik: 1.2 TSI/85 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Zygus » 04 stycznia 2007, 19:40

Seryjne amorki toleruja sprezyny do -40mm.
Wiadomo ze najlepiej jest zmieniac komplet, ale nie zawsze jest na to kaska.
>>> MISTRZ FABIA CLUB POLSKA 2005 <<<

>>> Moja Fabia <<<

Obrazek

Awatar użytkownika
manii
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 1070
Rejestracja: 16 lutego 2005, 21:32
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: manii » 04 stycznia 2007, 22:45

MirekS pisze:Ile tolerują to nie wiem, ale moje zdanie jest takie ( nie musisz się nim sugerować ), że przy wymianie sprężyn na krótsze ..........


spoko MirekS jeszcze mi nie wypadły (ale tak na marginesie to jesteś moim guru pod względem mechaniki) wczesniejsze auto mialem niezle polożone bo -70mm i to też by sie zdało ale widze że bez kompletnego zawiasu sie nie obejdzie

Awatar użytkownika
Krzysiek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 152
Rejestracja: 10 września 2006, 13:29
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek » 05 stycznia 2007, 01:11

Nie spotkałem się aby taki problem występywał przy obniżeniach do - 60.
Te Kayaby przy większym obniżeniu i tak byś szybko zajeżdził wiec wymień cały zawias.Warto jeszcze założyć rozpórke kielichów .

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia combi
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 05 stycznia 2007, 10:31

Krzysiek pisze:Warto jeszcze założyć rozpórke kielichów .


Racja, ją się powinno zawsze montować do obniżonych autek, ale cóż różnie to bywa. Najpierw oszczędności, później przymusowe wydatki. Ja z obniżomych autek miałem do tej pory tylko kaszlaka, gleba była ładna :ok: , ale i spory problem na naszych drogach. Teraz póki co gdzie mieszkam nie mogę o żadnej glebie nawet myśleć bo bym do domku nie dojechał czegoś nieurywając.

manii pisze:jesteś moim guru pod względem mechaniki


:zawstydzony: no przestań.
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA



Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości