Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1 i F2] Hamulce

Wszelkie modyfikacje mechaniczne.
Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Nowe hamulce przod ??

Postautor: Hildek » 28 maja 2006, 20:46

Chce sobie wstawic wieksze sportowe tarcze z przodu. Wiadomo ze nie wystarczy wymienic tarczy, ale tez trzeba pomyslec o zaciskach, klockach i w sumie o czym jeszcze ?
Dzieki z gory za rady.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 12:35 przez Hildek, łącznie zmieniany 1 raz.
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Awatar użytkownika
Łukasz
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2004, 23:02
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Łukasz » 28 maja 2006, 21:06

dobry płyn ;) a co szykuje sie zmiana silnika, że zaczynamy inwestować w hamulce ?? :hyhy:
For Fun : 200+

Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Hildek » 28 maja 2006, 21:47

;]
Ostatnio zmieniony 29 września 2011, 02:31 przez Hildek, łącznie zmieniany 1 raz.
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Dudi
-#user
-#user
Posty: 44
Rejestracja: 13 marca 2005, 00:37
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Dudi » 28 maja 2006, 22:19

Załóż sobie tarcze TurboGroove + klocki Greenstuff z EBC + dobry płyn (np. Castrol DOT-4 w testach wypadł lepiej niż Ferodo DOT 5.1 :niepewny: ) a w zupełności to wystarczy nawet do 1.8 turbo ;)

Cena ok 1 tysiąca zł.


Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Hildek » 28 maja 2006, 22:37

Dudi a co z rozmiarem? Myslisz zeby nie ruszac zaciskow na wieksze?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2006, 00:02 przez Hildek, łącznie zmieniany 1 raz.
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Awatar użytkownika
DAX
-#klubowicz
-#klubowicz
Posty: 211
Rejestracja: 30 kwietnia 2005, 11:17
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: DAX » 28 maja 2006, 23:06

Dudi pisze:
Cena ok 1 tysiąca zł.


Za komplet?

Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Hildek » 29 maja 2006, 00:01

DAX tak za komplet, z tego co sie szybko obadalem w necie to tak wychodzi ok 1100 za komplet, bez plynu.
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Dudi
-#user
-#user
Posty: 44
Rejestracja: 13 marca 2005, 00:37
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Dudi » 29 maja 2006, 07:39

Hildek: A po co pchać się w dodatkowe koszta ? Zestawik który opisałem w zupełności wystarczy. A propos zamiast ładować kasę w hamulce lepiej najpierw w silnik bo inaczej to nie będzie co wyhamowywać :hyhy:

Awatar użytkownika
Hildek
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 510
Rejestracja: 28 maja 2004, 03:10
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Hildek » 29 maja 2006, 10:04

hehe no tak ale tak czy siak musze zmienic tarcze i klocki wiec czy pare stowek wydam na to wiecej to juz nie ma takiego znaczenia, bo i tak sa koszty.
mail : hildek@op.pl

Zapraszam do "Dziupli" w 3miescie. Usługi motoryzacyjne na najwyższym poziomie. Przeglądy, rozrządy, zawieszenia, skrzynie biegów, hamulce, wydech... Blacharka, rozpórki, nietypowe konstrukcje metalowe. Szczegóły na PW.

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia combi
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 30 maja 2006, 08:06

Hildek, a ile Ty już przejechałeś na tarczach, że zmieniasz :?:
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA



Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości