Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] Zmiana momentu obrotowego

Wszelkie modyfikacje mechaniczne.
Awatar użytkownika
kornat
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 1400
Rejestracja: 23 marca 2007, 21:39
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

[F1] Zmiana momentu obrotowego

Postautor: kornat » 26 marca 2007, 12:33

Witam wszystkich.Czy ktos wie jak zwiekszyc moment obrotowy i za jaka kase w fabce 1.4 44kW??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2011, 18:55 przez kornat, łącznie zmieniany 2 razy.

gonzzo
Status: Offline

Postautor: gonzzo » 27 marca 2007, 13:49

czesc, a dlaczego chces zwiekszyc akurat moment obrotowy a nie jak wszyscy moc :?: ale dobra do roboty. Powiem ci tak nie ma złotego srodka dla ktorym mozesz zwiekszyc momet obrotowy, kazda ingerencja (nie mowie to o załozeniu magnetyzerow, lub zmiany oswietlenia w samochodzie itd.) w polepszenie osiagow samochodu daje ci podniesienie momentu obrotowego jak i mocy. To nie DIESEL i niestatty nie mozna jednorazowo wywalic troche kasy i miec o 40KM. Ale wydaje mi sie ze najprostrza metoda na podniesienie momentu i mocy jest wymiana układu wydechowego na przelotowy, naprawde odrazu bedzie czuc roznice, ale niestety nie jest to tanie :(. A nie lepiej bedzie zrobic SWAPa lub zakupic samochod z wiekszym silnikiem :?:

Awatar użytkownika
kornat
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 1400
Rejestracja: 23 marca 2007, 21:39
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kornat » 27 marca 2007, 21:15

no bo chce zeby miala lepsze przyspieszenie.a ten SWAP to co to jest i ile kosztuje?

Awatar użytkownika
MirekS
-#Zasłużony dla FCP
-#Zasłużony dla FCP
Posty: 6359
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 19:43
Lakier: Beż Cappuccino metalic
Silnik: 1.9 TDI/101 KM
Aktualne auto: Skoda fabia combi
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MirekS » 27 marca 2007, 22:21

kornat pisze:no bo chce zeby miala lepsze przyspieszenie


Więc splanuj głowicę.

kornat pisze:a ten SWAP to co to jest?


Zmiana serca

kornat pisze: i ile kosztuje?


Zależy jakie nowe wybierzesz
Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ

Pozdrawiam:
MirekS
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW AXR AMBITION
Skoda fabia 1.9 TDI 74kW ATD Elegance - SPRZEDANA
Skoda fabia 1.4 MPI 44kW AZE Comfort + LPG - SPRZEDANA


Awatar użytkownika
kornat
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 1400
Rejestracja: 23 marca 2007, 21:39
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kornat » 28 marca 2007, 10:22

a co myslisz o strumienicy zamiast katalizatora i stozkowy filtr?

gonzzo
Status: Offline

Postautor: gonzzo » 28 marca 2007, 18:40

kornat pisze:a co myslisz o strumienicy zamiast katalizatora


Strumienica. hmmmmm, ludzie roznie o tym mowia jedni sie zachwycaja inni twierdza ze to śmietnik. Ja uwazam ze nie warto zakładac strumienicy (lepiej wyciac kata i wstawic rure). Ale jesli juz sie uprzesz i zrobisz ten zabieg (załozysz strumienice), to bez dalszej ingerensji w układ wydechowy nie wiele ci to pomoze.

kornat pisze:stozkowy filtr?


Zapraszam do lektory
http://www.fcp.ehost.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0

Awatar użytkownika
kornat
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 1400
Rejestracja: 23 marca 2007, 21:39
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kornat » 30 marca 2007, 13:15

a jakie silniki moga pasowac do tego modelu ???????????????????????????????????????????????????

Awatar użytkownika
kornat
-#miłośnik FCP
-#miłośnik FCP
Posty: 1400
Rejestracja: 23 marca 2007, 21:39
Lakier: Beż Sahara metalic
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kornat » 30 marca 2007, 19:51

no zeby sie dobrze zbierał??? :super:

McsEb
-#user
-#user
Posty: 44
Rejestracja: 10 czerwca 2005, 14:43
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: McsEb » 30 marca 2007, 20:06

Adaś pisze:disel dla mało wymagających

Co masz na mysli dla mniej wymagajacych ? Czy chodzi o moce pow 250KM w fabii - bo tyle taniej wyjdzie zrobic na dieslu. Jesli pow 250 to rzeczywiscie diesel jest za cienki. A mozem chodzi o dzwiek ?

McsEb
-#user
-#user
Posty: 44
Rejestracja: 10 czerwca 2005, 14:43
Silnik: 1.2 HTP/54 KM
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: McsEb » 30 marca 2007, 20:26

Generalnie jak komus nie przeszkadza odglos silnika to ekonomiczniej wsadzic silnik 1.9 ASZ (do wyrwania za ok 4000PLN, do tego rurbinka + IC i jest pow 200KM, i spalanie 8/100 w miescie :) W 1.8T zrobionym na 200KM to chyba nie osiagalne i chyba drozej ogolnie, + za ladniejszy dzwiek :)



Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości