Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

problem a okablowaniem sondy

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: problem a okablowaniem sondy

problem a okablowaniem sondy

Post autor: niuniu231 » 05 czerwca 2018, 00:49

Witam!

Mam taki problem w mojej fabii padł silnik 1.2 12V azq, postanowiłem go wymienić na inny, niestety mechanikowi się troszkę pomyliło i znalazł silnik ale 1.2 6v bmd. Ten "nowy" silnik jest w dobrej kondycji więc podjął się wymiany stwierdził, że praktycznie są takie same podmienił również komputer i niezbędny osprzęt wszystko hula poza sondą przed katalizatorem wyrzuca mi cały czas błąd P0130 pas 1 czujnik 1 awaria obwodu (czasem falują obroty i oczywiście wywala kontrolkę). I tu moje pytanie przy starym silniku była sonda 5 polowa czy przy silniku BMD też ta sonda przed katalizatorem jest 5 polowa czy 4 bo jak szukam nowej sondy do silnika BMD to na schematach / zdjęciach jest 4 polowa i teraz nie wiem czy komp wariuje bo ma wpiętą sondę 5 polową, której nie obsługuję czy sonda jest po prostu walnięta.

Pozdrawiam

Na górę