Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: fabiakutno » 13 lutego 2018, 14:03

Dokladnie. Lewe nadkole delikatnie obcieralo ale sie wyslizgalo. Ale najpierw sprawdzilem czy czegos tam nie uszkodzi. To jest dokladnie w polowie wysokosci kola z tylu . Tak to zawadza ze jak sie troszke wytrze to juz dalej nie przeszkadza.

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: dr O. » 12 lutego 2018, 19:09

Pewnie opona dotarła plastikowe nadkole do swojej średnicy. Z tyłu z lewej strony wystaje trochę i dlatego.

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: TOMUŚ » 12 lutego 2018, 19:04

Co to znaczy sie dostosować? :)

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: fabiakutno » 10 lutego 2018, 21:34

Ja zalozylem 15 cali et38 z zimowkami 195/65/15 troszke lewe nadkole musialo sie dostosowac do opon pierwszego dnia ale juz ok i nic nie slychac i nie wadzi.

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: Gocu » 29 czerwca 2017, 12:35

Hi :)

http://allegro.pl/alu-lato-audi-a1-skod ... 54130.html

Czy takie coś wejdzie do Fabki I ??

Felgi 17 cali - Skoda Fabia 1 combi

Post autor: Kuba268413975 » 30 marca 2017, 17:35

Witam, jestem nowy, proszę o podpięcie tematu w odpowiednie miejsce :)
Moje pytanie : Czy do fabii 1 combi wejdą felgi 17 ? Posiadam aktualnie 195/50 6Jx15 et 43.
Wiem, że na forum jest podobny temat ale tam nie ma konkretnej odpowiedzi (chyba, że nie znalazłem). Proszę o podanie dokładnego rozmiaru opon i felg przy w pełni seryjnym zawieszeniu (COMBI !). Dodam tylko, że nie interesują mnie 16 gdyż będzie to znikoma różnica :)
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: TOMUŚ » 08 marca 2017, 20:26

Cześć .
Dla mnie to jest tak:
5J 14h2 et 35 - 165/70/R14
6J 14h2 et 37 - 185/65 R14

Opony 175 nie są zalecane przez Skode. Jak Ci wulkanizator założy i da gwarancję że bedzie wszystko ok to możesz tak zrobić :)

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: harnaś » 07 marca 2017, 12:24

Witam wszystkich. Mam taki problem. Posiadam dwa komplety felg z oponami.Jeden komplet to 5x100 6Jx14H2 ET 38 z oponami 175x75x14 a drugi komplet to 5x100 7Jx14H2 ET43 z oponami 185x60x14. Problem polega na tym że jak przymierzyłem ten pierwszy komplet to zostaje troche mało miejsca w nadkolu ze względu na wyższą oponę i boje się że przy większym obciążeniu będzie trzeć oponą o nadkole.Przy tym drugim komplecie jest ok.Zastanawiam się czy jak te opony 175x75x14 przełoże z felgi ET 38 na felge ET 43 to coś to pomoże czy nie ma sensu i lepiej kupić nowe niższe opony.Pomoże ktoś? Czy jedynym wyjściem jest podjechać do wulkanizatora,zamienić to i zobaczyć co z tego wyjdzie.

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: emmjot » 02 marca 2017, 12:12

Czy ktos uzywal/uzywa takich opon Firemax FM601?
Potrzebna mi opinia na ich temat?

Re: [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

Post autor: SAINT88 » 13 grudnia 2016, 15:37

TOMUŚ pisze:Na felge 5J -> opona 165/70

Na felge 6J -> opona 185/60 czy 65

jak chcesz zrobić sobie lub komuś krzywdę to sobie dawaj na felge 6j oponę 165/70 :D :D


oponki pasują idealnie. Polecam Fuldę ;)

Na górę