Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

Fabia by Grubsztyk [foty zawsze w pierwszym poście]

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Fabia by Grubsztyk [foty zawsze w pierwszym poście]

Re: Fabia by Grubsztyk [foty zawsze w pierwszym poście]

Post autor: grubsztyk » 21 marca 2015, 12:20

Co myślicie nad oklejeniem elementów deski w kolorze charcoal matte metalic?

Na razie oklejona ramka radia, i plastiki po obu stronach pokręteł od nawiewów.
Do pełni szczęścia brakuje właśnie pokręteł i kratki nawiewów.

Obrazek

Re: Fabia by Grubsztyk [foty zawsze w pierwszym poście]

Post autor: grubsztyk » 12 stycznia 2015, 19:46

na pewno alusy na lato czarne będą. Cały czas tylko biję się z myślami czy 15" czy 16".

O kołpakach na czarno myślałem ale tych nie chce mi się jakoś malować, muszę upatrzyć jakiś wzór fajny w czarnym kolorze ;)

Re: Fabia by Grubsztyk [foty zawsze w pierwszym poście]

Post autor: piotrekpasti » 12 stycznia 2015, 14:55

Może spraw jej jeszcze czarne fele albo kołpaki ;)?
będzie ciemny jeździec ;)

Re: Fabia by Grubsztyk [foty zawsze w pierwszym poście]

Post autor: kwiatuszek12 » 12 stycznia 2015, 07:49

Chciałam się pochwalić fotkami. Niestety nie mogę. Fotki poprzedników fajne.

Re: Fabia by Grubsztyk

Post autor: grubsztyk » 26 listopada 2014, 08:41

leshnikov pisze:No ładnie wystartowałeś ;) Fajny traktor pod maską, fajny kolor, podoba mi się ;)

Tylko coś masz zwalone z fotkami i nie da się ich powiększyć :( i pokaż środek :)


Dzięki :ok:
No chyba fotosik się skończył bo mi zdjęcia wcieło ;/
Wrócę z pracy to naprawię.

Re: Fabia by Grubsztyk

Post autor: leshnikov » 25 listopada 2014, 16:46

No ładnie wystartowałeś ;) Fajny traktor pod maską, fajny kolor, podoba mi się ;)

Tylko coś masz zwalone z fotkami i nie da się ich powiększyć :( i pokaż środek :)

Re: Fabia by Grubsztyk

Post autor: grubsztyk » 25 listopada 2014, 08:37

TOMUŚ pisze:Chyba była blondynką i brakowało jej rdzy na włosach żeby stać sie rudą . Na dodatek wspomniała mi się taka piosnka http://www.youtube.com/watch?v=aBnk84qt5dU :D :D :haha:


hehe :rotfl:
Nie zmienia to faktu że jakoś mnie to nie przeraża, czy zabiorą DR czy nie, się zerwie folię i naklei nową, w końcu tym się zajmuję po części, więc dla mnie to i tak koszt materiału tylko :P
Jednak nie zmienia to faktu że przez 3 lata miałem w poprzednim samochodzie przyciemnione lampy tylne, kierunki przednie, przednie boczne szyby jeżdziłem po całej polsce i nigdy nikt się nie doczepił ;)
Więc czemu miało być inaczej teraz?

Re: Fabia by Grubsztyk

Post autor: TOMUŚ » 24 listopada 2014, 18:53

Chyba była blondynką i brakowało jej rdzy na włosach żeby stać sie rudą . Na dodatek wspomniała mi się taka piosnka http://www.youtube.com/watch?v=aBnk84qt5dU :D :D :haha:

Re: Fabia by Grubsztyk

Post autor: Goldi » 23 listopada 2014, 23:30

Mój kumpel ostatnio tak trafił że pani policjantka chciała mu zabrać dowód za rdzę :rotfl:
Na pytanie o paragraf który zakazuje posiadania rdzy na pojeździe dopuszczonym do ruchu, wypisała mandat 30 zł za pęknięcie na kloszu :P

Re: Fabia by Grubsztyk

Post autor: grubsztyk » 23 listopada 2014, 18:37

Na razie trafiałem dobrze :P

Na górę