[F1] 1.9sdi przerywa, szarpie, gaśnie

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: [F1] 1.9sdi przerywa, szarpie, gaśnie

Re: [F1] 1.9sdi przerywa, szarpie, gaśnie

Post autor: Misiek1981r » 04 stycznia 2019, 19:59

Wymień wężyki paliwowe na przeźroczyste wtedy będziesz widział czy przypadkiem nie zapowietrza ci się układ paliwowy. Możesz tymczasowo podłączyć pompę do bańki z paliwem i zobaczyć jak samochód będzie się zachowywał przy całkowitym obejściu układu paliwowego. Do bańki z paliwem podłącz przewód paliwowy zasilający i powrotny, bez filtra paliwa oczywiście. SDI ma dużą średnicę końcówek wtrysków więc nie zablokuje go drobniutkie zanieczyszczenie.

[F1] 1.9sdi przerywa, szarpie, gaśnie

Post autor: 19bogus93 » 22 października 2018, 21:16

Witam.
Jestem nowym użytkownikiem forum i dopiero co założyłem temat z przywitaniem ale bywałem tu dość często jako gość z racji tego iż posiadam Fabię i praktycznie wszystko staram się robić samemu.
Niestety od jakiegoś czasu borykam się z problemem którego nie potrafię rozwiązać a ten robi się coraz bardziej uciążliwy...
Znalazłem podobny temat na forum niestety założyciel nie opisał rozwiązania problemu (link do tematu: https://forum.fcp.pl/viewtopic.php?t=8417 )
U mnie zaczęło się tak że przy wymianie rozrządu zdecydowałem się dołożyć klime i musiałem zmienić mocowanie pompy na takie które ma miejsce na sprężarke. Jak zakładałem pompę to troszeczkę za mocno dokręciłem wytrysk sterujący i ta biała obejmka z kabelkiem lekko pękła. Ale po złożeniu wszystkiego auto odpaliło, ustawiłem kąt wrysku no i właśnie zaczęło się to szarpanie, konkretnie od 3 biegu auto przerywa powyżej 2tyś obrotów jakby mu brakowało paliwa. Wymieniłem wtrysk sterujący, nastawnik, przewody od filtra do pompy, filtr, wyczyściłem smok w baku oraz wymieniłem elektrozawór na pompie. Nic z wymienionych wyżej rzeczy nie przyniosło rezultatu a od jakiegoś czasu gdy auto zbliża się do rezerwy to gaśnie na wolnych obrotach i bardzo ciężko odpala.
Proszę was panowie o pomoc i jakby to czytał założyciel wyżej wymienionego tematu to proszę opisz co u Ciebie było przyczyną

Na górę