Ogłoszenie

Kliknij po więcej informacji -> OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

UWAGA Wysyłka gadżetów zostaje wstrzymana. Zapraszamy ponownie już w sierpniu bieżącego roku.

[F1] czujnik skretu

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: [F1] czujnik skretu

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: tomekkur » 09 listopada 2018, 12:33

U mnie cos tak jak sie przelamie to skręcenie kierownica to słychsć jest takie pykniecie gdzies w okolicy przekladni.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: kapi » 01 listopada 2018, 22:24

W przekładni - na wyjściu do kierownicy.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: tomekkur » 01 listopada 2018, 20:34

A coś dokładniej gdzie go szukać?
Bo u mnie jest dziwny problem, kierownicą lekko kręci się w lewo w prawo jest wyczuwalny opór.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: kapi » 31 października 2018, 18:54

W przekładni kierowniczej.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: tomekkur » 30 października 2018, 21:26

Możecie podać jakąś dokładną lokalizacje tego czujnika? Gdzie go szukać?

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: Misiek1981r » 13 kwietnia 2018, 16:01

Witam mam pytanie do osób znających temat bo chyba popełniłem błąd podczas wymiany na nową pompę wspomagania. Mam fabię z roku 2002. Nowa pompa wspomagania ma nr 6R0423156A. Zarówno czujnik skrętu jak i maglownica są starego typu (pojedyncza koronka) czujnik z metalowymi blaszkami po bokach. Różne strony z częściami samochodowymi podają że ta pompa montowana była w fabiach z roku 99-2008 czyli powinna pasować ale mam co do tego wątpliwości ponieważ czujnik skrętu nie współpracuje z nią. Vag-com nie pokazuje żadnego błędu wspomaganie działa w trybie awaryjnym vag pokazuje niecałe 1500obr. Przy normalnym kręceniu kierownicą czujnik nic nie pokazuje. Przy bardzo gwałtownym szarpaniu kołem kierownicy prawo, lewo jest chwilowy odczyt z czujnika i obroty pompy na ułamek sekundy wzrastają do około 1800 ale kierownica stawia duży opór. Czujnik skrętu raczej jest sprawny wymieniałem ok rok temu kupiony w sklepie więc raczej sprawny ale tego do końca nie mogę potwierdzić bo w starej pompie padła elektronika więc i tak nie dawał sygnału. W związku z powyższym mam pytanie czy pompa którą obecnie posiadam 6R0423156A działa z tym czujnikiem ? czy może jest tylko kompatybilna z nowym ?. W najbliższym czasie muszę zregenerować maglownicę bo zaczyna cieknąć więc jeżeli ją wymienię na nowszy model (podwójna koronka) pod plastikowy czujnik to czy konstrukcyjnie będzie ona pasować do mojego samochodu ?.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: fabiakutno » 13 lutego 2018, 20:25

Czy ktos moze mi powiedziec jaki bedzie w moim przypadku konkretny numer czesci tego czujnika skretu ? Bo sa rozne a ja nie mam czesci wymontowanej i teraz nie mam mozliwosci sprawdzic a chcialbym zakupic przez internet bo 24 lutego dopiero wracam do domu i jade w gory i chcialbym zamontowac juz ten czujnik ale musze znac numer czesci .
Moje auto skoda fabia 1.9 tdi silnik ATD pompa TRW i kabelek od czesci wpinany za halogenem lewym wtyczka 3 pinowa. Wiecej danych nie mam chyba ze VIN.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: fabiakutno » 10 lutego 2018, 22:26

Mozesz sam. Ja sobie sam wszystko diagnozuje i kasuje na bierzaco. Mam VAGa w kompie i kalek KKL. Jak gdzies blisko ktos mieszka to moge kasowac bledy za przyslowiowe pifko ;)

sklopot pisze:
jan_man pisze: potem kasowanie kodow błedow i koooniec


Kasowanie błedów. Czy mogę to zrobić sam czy musze do serwisu ?

Mozesz sam. Ja sobie diagnozuje i kasuje bledy samodzielnie. Mam.VAGa w kompie i kabelek KKL .
Jak ktos blisko mieszka to za przyslowiowe pifko moge bledy pousowac.

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: fabiakutno » 10 lutego 2018, 21:39

Czyli najpierw zdemontowac i pozniej taki sam kupowac ;)

Dzieki

Re: [F1] czujnik skretu

Post autor: kapi » 10 lutego 2018, 17:02

Wspomaganie chodzi w trybie "awaryjnym" , aż padnie całkiem.
Z świecąca kontrolka może być problem na przeglądzie lub w czasie kolizji (samochód niesprawny).

Do TRW są 2 a nawet 3 typy czujników.
Ja z tym w swojej F1 walczyłem.
Kup czujnik taki jak masz w aucie.



tapatalk

Na górę